Yvonne ten Have

Wij zijn heel goed geadviseerd in onze keuzes

Geachte mevrouw ten Have,
Bedankt voor uw beoordeling. Alvast veel plezier met uw relaxfauteuils en armstoelen.

Priscilla

Mooie winkel, vriendelijk personeel. Het enige wat wij jammer vonden is dat er ineens iemand tussen ons door kwam en diegene ook geholpen werd. Wat echt tegenvalt is dat we naast onze forse uitgave... Mooie winkel, vriendelijk personeel. Het enige wat wij jammer vonden is dat er ineens iemand tussen ons door kwam en diegene ook geholpen werd. Wat echt tegenvalt is dat we naast onze forse uitgave eventueel bezorgkosten moesten betalen. Gebruik van de gratis leenbus was voor ons geen optie want we zouden niet snel genoeg heen/weer zijn. Immers wonen wij niet in de buurt.

Winkel komt overeen met wat er aangeboden wordt op de website. Warme winkel, snelle service en passend advies.

Als je honderden euro's uitgeeft is gratis bezorging geen overbodige luxe!

Als je een klant helpt, dan blijf je bij die klant en ga je niet in op vragen, aandacht van een ander.

Geachte mevrouw Proost,
Bedankt voor uw reactie.

Bertus

Goede adviezen gekregen

Alle meubelen overzichtelijk om te zien

nvt

Geachte heer,
Bedankt voor uw positieve reactie.

Gert Hertgers

Fijn dat we de ruimte kregen om rustig rond te kijken, toen we hulp nodig hadden werden we goed geholpen

Ruim assortiment, smaakvol gepresenteerd, duidelijke prijskaartjes met informatie

Fam. Schonewille

Winkel met een uitgebreid assortiment tegen betaalbare prijzen

Visser

We zijn heel goed geholpen de verkoper had alle tijd luisterde heel goed en liet ons van alles zien een echte aanrader top.

Een verkoper die echt met je mee kijkt top.

Gewoon doorgaan

Laurence van Leeuwen

2 1/2 jaar geleden kochten wij een mooie eetkamerset, ronde teakhouten tafel met 8 bijpassende stoelen. 4 Daarvan waren uitgevoerd met wieltjes. "Daar zult u jarenlang plezier van hebben!" Nou dat... 2 1/2 jaar geleden kochten wij een mooie eetkamerset, ronde teakhouten tafel met 8 bijpassende stoelen. 4 Daarvan waren uitgevoerd met wieltjes. "Daar zult u jarenlang plezier van hebben!" Nou dat hebben we zéker, maar van eenstoel raakte een wieltje defect. Géén probleem bij Pronto. Kreeg een vervangend wiel geheel kosteloos. Prima geholpen en prima service!!!

Klantvriendelijke medewerkers, ruim assortiment, garantie en service

Negatieve klant

Dame nam ons niet serieus bij aankoop

Meubels beschadigd en poot stoel te kort. Moest wel alles betalen maar zit er nu mee Zijn nu niet thuis.

Beste Mevrouw Blom,
Beste Mevrouw Blom,
Bedankt voor uw reactie. Bij de bestelling door u heb ik het gesprek met u gevoerd, waarin u aangaf dat u prettig bent geholpen. Mij verbaast dan ook uw reactie betreft klantvriendelijkheid.
Uw opmerkingen betreffende een poot van de stoel tekort, en beschadigde meubels, zijn nog steeds in behandeling bij de service-afdeling. U geeft voor de prijs-kwaliteitverhouding ook 1 ster. Onze prijzen zijn landelijk vastgesteld en openbaar te vinden op internet.
Mijn inziens bent u geholpen op de juiste manier, en ik zou het erg waarderen als u uw feedback nogmaals overweegt.
Met vriendelijke groeten,
Pronto Wonen Apeldoorn

van Wijk

Laten je eerst rustig kijken, nemen de tijd voor je en goede uitleg !! Top !!

Veel opties ( bank qua binnenwerk en bekleding)

niet

Beste familie van Wijk,
Beste familie van Wijk,
Bedankt voor uw positieve reactie. We hopen dat nu al veel plezier heeft van de kast en salontafel, en dat u evenveel plezier straks heeft van de bank en stoelen. W zien u graag terug als we u verder mogen helpen.
Met vriendelijke groeten,
P,. Stege
Pronto Wonen Apeldoorn

Alex de Jong

Mooie winkel met mooi gepresenteerde meubelen en accessoires

Compleet aanbod

Jammer dat het een afhaalformule betreft