Boom

Goed geholpen helaas waren de bezorgers ondanks dat zij een meubelverplaatser bij zich hadden ze niet bereid waren om ons oude bankstel even in de lift te zetten om deze in de parkeergarage te... Goed geholpen helaas waren de bezorgers ondanks dat zij een meubelverplaatser bij zich hadden ze niet bereid waren om ons oude bankstel even in de lift te zetten om deze in de parkeergarage te zetten. Ze zeiden dat ze dan ontslagen zouden worden. Dus zelf maar een meubel verplaatsen gekocht.

Huiskamp

Prima. Word goed geholpen. Goede prijs/kwaliteit. Aanhanger of bus te leen om de meubels te vervoeren. Top.

te Riele

Wacht nu al weken op mijn relaxstoel. Iedere keer wordt het weer uitgesteld
Zeer teleurgesteld

Tijdens de koop van onze meubelen kon alles. De levertijd van de meubels duurde 6 weken langer dan afgesproken. Verder werden de meubels bij levering midden in de kamer gezet en niet uitgepakt en/... Tijdens de koop van onze meubelen kon alles. De levertijd van de meubels duurde 6 weken langer dan afgesproken. Verder werden de meubels bij levering midden in de kamer gezet en niet uitgepakt en/ of in elkaar gezet.
Ook het verpakking materiaal wordt niet mee terug genomen of later opgehaald. De meubels zijn verder mooi, maar de service matig. Had voor 3 duizend Euro's aan meubelen wel wat meer verwacht.

De Groot Wonen

Zeer tevreden

Esther

Fijne zaak. Men nam de tijd je te helpen en adviseren en als je alleen maar wilt kijken, is dit ook prima.

Manders

We waren in apeldoorn