Dominique

Erg prettig

De verkoopster was erg klantgericht, dacht mee en erg vriendelijk.

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Beste Mevrouw Sigenhorst,
Bedankt voor uw positieve reactie. Mocht u nog een volgende aankoop overwegen, dan zien we u graag terug.
Nogmaals veel plezier van uw eetbank.
Met vriendelijke...
Beste Mevrouw Sigenhorst,
Nogmaals veel plezier van uw eetbank.
Met vriendelijke groeten,
Pronto Wonen Apeldoorn

Robert P

Ik kon rustig de winkel door wandelen en alles bekijken zonder dat ik steeds gevraagd werd of ik iets zocht. Heerlijk relaxed.
Toen ik eindelijk iets vond en meer wilde weten nam de verkoopster...
Toen ik eindelijk iets vond en meer wilde weten nam de verkoopster alle tijd voor me om de opties door te nemen. Geen haast er bij, prima.
De bezorgers waren ook erg vriendelijk. Ik was helaas ietsje laat gekomen, maar ze bleven geduldig wachten. Toen de banken netjes neergezet waar ik ze wilde hebben.

Goede kennis van het assortiment. Je kunt rustig alles uitproberen.

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Beste heer Popovic,
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zien u graag terug als we u kunnen helpen met andere meubels. Nogmaals veel plezier met uw banken.
Pronto Wonen...
Beste heer Popovic,
Pronto Wonen Apeldoorn

Irma van den Esschert

Gewoon super

Mogelijkheid tot gelijk afhalen

Je moet wel goed weten dat je de pijlen moet volgen anders is het een doolhof

Hols

Super klantvriendelijk

Super alles op voorraad wat wij tot nu kochten

Nvt

Lieke

Mooie winkel, aardig personeel, slechte service

Goed te bereiken, mooie winkel, aardig personeel

Slechte service

Pronto

Heel fijn geholpen alle tijd

Nee

Perfect

Pronto Apeldoorn

Bij de aankoop kwam het allemaal betrouwbaar over maarbij de aflevering ging het mis. Er waren aangekochte meubels vergeten daardoor moesten we nog een keer regelen dat er iemand thuis was

Verkoop

Aflevering

Bos

Ik ben niet in de winkel geweest. Ik ben in Emmen geweest. Wat ik wel wat onhandig vond is dat het pakket geleverd wordt en er geen gebruiksaanwijzing bij zit. Dus hoe het bovendeel er exact op moet... Ik ben niet in de winkel geweest. Ik ben in Emmen geweest. Wat ik wel wat onhandig vond is dat het pakket geleverd wordt en er geen gebruiksaanwijzing bij zit. Dus hoe het bovendeel er exact op moet is kwestie van uit proberen of het ook zo bedoeld is en zo moet zijn geen idee. Moeten de opstaande randjes aan de achterzijde in de kast vallen of moet het bovenstuk erachter. Geen idee. We konden het bovenstuk niet op de opstaande palletjes plaatsen dus we gaan ervan uit dat het goed is zo. Maar zeker weten doen we het niet. De bezorgers hebben ook geen toelichting gegeven. Ik ben daarnaast alleenstaande ouder dus was een hels karwei om het bovendeel erop te krijgen.

Weet ik niet ik ben niet in de winkel geweest.

Uitleg bij levering zeker met een kast

Karin

Fijn en vriendelijk personeel

mee denken met de klant wat kan en niet kan

geen idee

Tineke