Manders

Netjes en professioneel geholpen. Prachtige locatie in uden, prachtige showroom.

Deskundig advies. Vriendelijk personeel

Janssen

Goed. Jammer dat ik constant reclame in de mail heb. Stop ermee!!

Jim

Goede service netjes geholpen

Theo

Goede service. Netjes geholpen.

Nette overzichtelijke winkel met net personeel. Niet opdringerig . Wel behulpzaam. Leuke spullen.

Nee.

Van de liefvoort

Mijn ervaring is prima klant vriendelijk en zeer behulpzaam

Het mee denken en adviseren van wat beter bij elkaar past maar niet opdringerig.

Nee was voor mij prima

M van der Heijdem

Goed bedrijf komt iedere afspraakna

In aanloop naar de afleverings datum ko n de datum 3 wekenvooraf al definitief gemaakt worden alles is geleverd er was nog een kleinigheidje. Ook dit is na een afspraak goed geregeld.

De klant tijdig inlichten dat de meubels binnen zijn bij van Donzel. Ik zou geruster zijn geweest
Als dat gemeld was.

Ruud Vermunt

Over het algemeen negatief gevoel

- vriendelijke verkoper

- Beter aangeven hoe het bezorgproces verloopt, dit liep niet naar verwachting
- Klacht werd wel geholpen maar niet naar tevredenheid. Werd ook geen after sales verricht

Brands

Positieve ervaring, Natuurlijk mooi bedrijf, ruim van opzet en ook de verkoop afdeling doet echt zijn best om naar de mensen te luisteren en samen in de winkel erop uit gaan om ook daadwerkelijk... Positieve ervaring, Natuurlijk mooi bedrijf, ruim van opzet en ook de verkoop afdeling doet echt zijn best om naar de mensen te luisteren en samen in de winkel erop uit gaan om ook daadwerkelijk iets te vinden wat bij de mensen past.
Ik zelf had hulp nodig met het stylen van de woning en ook daar kun je voor aankloppen.
Een dezer dagen kom ik langs om samen met een styliste spulletjes bij elkaar te zoeken om ons huis mooier maar vooral warmer te maken.

Wij zijn echt fan van van donzel en sturen geregeld mensen door naar de winkel.

Het fijne is ook dat je niet meteen in je nek gesprongen wordt voordat je rond wilt gaan kijken dat is echt irritant en krijg je niet de kans om lekker de sfeer te gaan voelen die je zoekt.

Ja bij de aanschaf van 8 eetkamerstoelen in de aabieding omdat het toonzaal exemplaren waren de poten veranderd zodat ze alle 8 gelijk waren. Er stonden toch nog een enkele meer van de aanbieding... Ja bij de aanschaf van 8 eetkamerstoelen in de aabieding omdat het toonzaal exemplaren waren de poten veranderd zodat ze alle 8 gelijk waren. Er stonden toch nog een enkele meer van de aanbieding vandaar.

Super geregeld anders had ik de koop niet gedaan.

Een lange gezellige tafel met koffie/thee en tijdschriften over wonen zodat mensen echt op hun gemak kunnen kijken en bij jullie vinden.
Dat is ook fijn als het druk is en de verkopers bezig...
Dat is ook fijn als het druk is en de verkopers bezig zijn en er gewacht moet worden om weg te dromen in de mooie boeken want zien is kopen hahahahaha

Willy de Bruijn

Bediening en advies was goed. we zouden zo weer terug gaan als we iets nodig hebben.
Ook dat we een auto konden hebben om alles thuis te brengen was makkelijk.

Ook dat we een auto konden hebben om alles thuis te brengen was makkelijk.

J.Nooijen

Juiste productinformatie over de door ons gekochte relaxfauteuils

zoals al aangegeven de juiste productinformatie die men miste bij profijtmeubelzaken hier in de regio

n.v.t.