José welten

Mooie zaak we zijn heel goed geholpen

Er is voor ieder wat wils

Nee

Willy de Poorter

Hoekbank, toonkamermodel gekocht

Prijs was best wel goed voor een toonzaal model maar dat dan de garantie vervalt is minder

Waar jullie dat personeel vandaan halen? Steek eens wat meer geld in kwaliteit en uitstraling van de medewerkers want wat er nu rondloopt?

H verstappen

We hebben een klachten en die is nog steeds niet opgelost, nieuwe eetkamer stoel die stuk is (rits) en krijgen tot nu toe geen oplossing.

?

Klacht met kapotte stoel, verkeerd verwezen naar garantie home programma. Nu klachten weer doorgestuurd naar fabriek, duurt allemaal erg lang.

Van Boekel

Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Wel veel strubbelingen in levering.
Als spullen met spoed besteld worden duurt het nog ruim 4 weken voordat het gebracht wordt.

Leuke artikelen

Meer contact over de leveringen.
Als deze verlaat zijn

P.Roefs

Fijne ervaring.

Enorm aanbod.

Ik zou ze niet kunnen bedenken.

H.Litjens

Mooi bedrijf met uitstraling . Bij mijn aankoop had 2 beschadigde stoelen. Toch zelf enkele keren moeten bellen om het op te lossen. Het is dus opgelost, 4 maanden wachten op de 2 stoelen. Jammer... Mooi bedrijf met uitstraling . Bij mijn aankoop had 2 beschadigde stoelen. Toch zelf enkele keren moeten bellen om het op te lossen. Het is dus opgelost, 4 maanden wachten op de 2 stoelen. Jammer dat ik hiervan nooit een bevestiging heb gekregen.

Prachtig bedrijf met uitstraling en assortiment voor elke portomonnaie,

Als er een klachten formulier word ingevuld er meteen op te reageren. Niet de klant na een week zelf laten bellen met de vraag wat gaat er gebeuren.

Van Boekel

Helaas kan ik nog steeds niet positief zijn.
Bij mijn order kon /kan er niet meer mis gaan als dat er mis is gegaan.
1 het was niet te leveren zoals wij het wilde
2 de stoelen...
Helaas kan ik nog steeds niet positief zijn.
Bij mijn order kon /kan er niet meer mis gaan als dat er mis is gegaan.
1 het was niet te leveren zoals wij het wilde
2 de stoelen werden 3wk verlaat en daarna werden ze nog een enkele weken in het magazijn staan terwijl er was a afgesproken fast we deze haalde voordat de bank er zou zijn.
3 nadat we niets hoorde van de bank , zelf gebeld en kreeg en kreeg te horen dat deze verlaat was.
4 nadat uiteindelijk de bank was geleverd de verkeerde poten erbij. Weer terug nieuwe poten nog de verkeerde, dit is inmiddels 4 al geleden en nog geen poten.

Nog niet kan nog komen als ze alle beslommeringen goed maken
Met korting

Klant duidelijk en sneller informeren

Am Van den berg

Is goed. Alleen we hebben een stoel die beschadigd is en nog steeds niet gemaakt is. Duurt te lang vind ik. We hebben alle meubels bij u gekocht en dan mag er goede service geleverd worden. Eind jan... Is goed. Alleen we hebben een stoel die beschadigd is en nog steeds niet gemaakt is. Duurt te lang vind ik. We hebben alle meubels bij u gekocht en dan mag er goede service geleverd worden. Eind jan alles geleverd nu alweer 19 maart. Vele malen gebeld en telkens geen reactie van de leverancier. Elke week gebeld. Eindelijk zou de leverancier een nieuwe armleuning leveren waarschijnlijk binnen maand hierover contacten. Nu nog steeds niks gehoord. Zelfs van hen geen telefoontje mocht het nog langer duren. Ik moest maar afwachten zei van donzel aan de telefoon tot ze bellen. Ik vind dit erg jammer. Iets kopen is makkelijk een klacht moet ook snel behandeld worden. Klant is toch immers koning.....

Klachten sneller afhandelen en zelf door uw bedrijf door de medewerkers de klant erover terugbellen. Klant is belangrijk dat deze tevreden is dan komen er ook vele klanten terug in uw winkel

A.Vermeulen

Goed verlopen