griensven

Een mooie bank gekocht voor een goede prijs, alleen bij het afrekenen moesten ze 65 euro voor het bezorgen vragen.
voor dat geld had ik verwacht dat de bezorging wel gratis zou zijn. niet dus. er werd gewezen op de laagste prijsgarantie, daarom kwamen deze kosten erbij. nou goed, dan kom ik de bank wel halen met de bus van Karwei, waar ik werk.
na enige tijd, 2 weken voor levering, viel mijn oog op een aanbieding van de bank die wij gekocht hadden en belde dus naar profijt meubel uden. Nee, aan de prijs was niets meer te doen, was maatwerk. nou, volgens mij is laagste prijsgarantie, laagste prijsgarantie, maar nee hoor. daar konden ze niets mee doen. uiteindelijk hebben ze de bank wel gratis bezorgd.
blijf het een raar verhaal vinden over die laagste prijsgarantie, dan kunnen er eigenlijk nooit geen aanbiedingen komen, het concept klopt dan toch niet. als ik een product koop met de laagste prijsgarantie dan moet dat zo blijven, als er een aanbieding van dezelfde winkel komt, moeten ze mij dan toch ook die laagste prijs geven???

buiten het hierboven beschreven, denk ik dat je beter bij wijze van spreken de "grote"stukken wat duurder moet maken en dan een "gratis"bezorgdienst leveren. dat zien mensen als service. ( ik vind... buiten het hierboven beschreven, denk ik dat je beter bij wijze van spreken de "grote"stukken wat duurder moet maken en dan een "gratis"bezorgdienst leveren. dat zien mensen als service. ( ik vind het eigenlijk normaal dat die grote stukken gratis bezorgd worden) .

Rick

De behulpzaamheid om dingen op te lossen

Levertijd beter in kaart hebben. Onze tafel zou in week 4 verwacht worden komt uit eindelijk in week 7. Verwachting is niet dat iets 3 weken later komt. Maar verder is hij prima afgeleverd.

Prinsen

Netjes geholpen, we kwamen pas een kwartier voor sluitingstijd binnen maar dat was geen probleem.

mooie woonwinkel

In eerste instantie wist ik niet dat het om zelf-montage ging. Montage-instructie mag beter. Materiaal is kwetsbaar, er sprong al bij aanvang van de montage een stuk af wat aan de onderkant kwam dus... In eerste instantie wist ik niet dat het om zelf-montage ging. Montage-instructie mag beter. Materiaal is kwetsbaar, er sprong al bij aanvang van de montage een stuk af wat aan de onderkant kwam dus toch niet zichtbaar.

Wilie Kuijpers

Zeer goed

Zeer goed

Ga zo door

Alex van Eck

Koop van 6 eetkamer stoelen.

Jacobs

Rustige fijne advisering in de winkel

Spierings

Prima service

geurts

We hebben een driezits- bank en een relaxstoel bij van donzel gekocht

beter uitleg over de relaxstoel vanwege toen hij geleverd werd stond de kopsteun naar voren zat niet lekker en ze hebben niet uitgelegd dat je die kon verzetten tot dat er een monteur langs kwam en... beter uitleg over de relaxstoel vanwege toen hij geleverd werd stond de kopsteun naar voren zat niet lekker en ze hebben niet uitgelegd dat je die kon verzetten tot dat er een monteur langs kwam en die vertelde dat maar de bank zit keigoed en de relaxstoel vind ik niet fijn zitten dus hij staat in een andere hoek van de kamer dus niet bij de bank dit is jammer want hij was niet goedkoop wel al verschillende keren over gebeld in het begin maar kon niet retour

de medewerkster die ik zondags aan de telefoon gehad heb was heel vriendelijk
de medewerkster die ik zondags aan de telefoon gehad heb was heel vriendelijk
de medewerker die ik die donderdag erop aan de telefoon gehad heb over klachten die vond ik niet vriendelijk en was ook een beetje kortaf was mijn ervaring dit aan de monteur verteld die langs kwam en heeft verteld hoe dit kwam maar dat weten de klanten niet aan de telefoon

Ninon van Eyck

Mooie meubels en fijne prijs kwaliteit verhouding.

Dat de stoelen heerlijk zitten!

Wij hebben de stoelen gekocht bij van donzel wonen in Uden. Helaas zijn wij er 2 keer heen gereden voor niks omdat van donzel hun dingen niet in orde had. Dus naar mijn idee kan profijt meubel daar... Wij hebben de stoelen gekocht bij van donzel wonen in Uden. Helaas zijn wij er 2 keer heen gereden voor niks omdat van donzel hun dingen niet in orde had. Dus naar mijn idee kan profijt meubel daar niks aan doen.