R. Geurts

Goed en vriendelijk geholpen. Levering volgens afspraak. Plezierige ervaring.

Een mooi totaal overzicht van verschillende soorten meubels. Prijs-kwaliteit verhouding is goede.

Tijdens telefonische klacht werd mijn probleem niet serieuze genomen. Na de mail met de gegevens wel.

Monteur heeft het probleem hierna goed opgelost.

peters

gewoon thuis bezorgen en niet zelf ophalen en dan de stoelen zelf in mekaar zetten

van Hooft

Onze ervaring bij de aanschaf van 4 eetkamerstoelen is helaas bijzonder slecht geweest. De verwachte levertijd is niet nagekomen en uiteindelijk zelfs opgelopen tot 4 maanden! Daarover zijn we in... Onze ervaring bij de aanschaf van 4 eetkamerstoelen is helaas bijzonder slecht geweest. De verwachte levertijd is niet nagekomen en uiteindelijk zelfs opgelopen tot 4 maanden! Daarover zijn we in eerste instantie niet geïnformeerd en hebben we steeds zelf na moeten bellen. Toen de levertijd langer duurde en er een nieuwe week gecommuniceerd werd, is ook deze weer niet gehaald en nog een aantal keer verzet. We hebben hiervoor geen enkele compensatie gekregen, alleen dat de stoelen bezorgd zijn i.p.v. zelf af te halen. De dame die ons geholpen heeft zei nog wel dat mijn moeder door alle ellende een bosje bloemen verdiend had, maar u raadt het al, deze hebben waarschijnlijk ook een hele lange levertijd, want tot op de dag van vandaag zijn er nog geen bloemen bezorgd.

Kriek

Prima, in meeste gevallen goed geholpen. Ligt wel aan de verkoopmedewerkster. Vaak geholpen door diverse dames die niet allemaal even bereidwillig waren.

Gelieve de mensen te bellen indien meubels binnen zijn zodat een bezorgdatum of afhaaldatum kan worden vastgelegd. Wij hebben 2 keer zelf moeten bellen en bleek dat de meubels allang binnen waren

Kim Petri

Stoelen gekocht

W vd Rijt

Showroom is geweldig mooi. Service kan nog wat beter

Produkten op voorraad. Keurig klaargezet om op te halen

Produkt was niet goed. Een van de twee kasten was scheef. Zou vooraf beter gecontroleerd kunnen worden.

Rudy Jenniskens

We hebben best veel gekocht bij jullie
Alles is super verlopen een verkeerde stoel
Wordt om geruild. Super

Ga zo door

Ga zo verder

Cuppers

Goed advies

Even een mailtje of telefoontje als het binnen is

R.Poortman

Zeer goed, vriendelijk en deskundig geholpen door de verkoopster. meubels hebben een goede prijskwaliteit verhouding.

Zeer fijne en deskundige verkoopster.( Ashley )

levertijden zijn wel lang, maar zal normaal zijn.

M. Alhussein

????? ?????? ????? ???????? ????? ??????? ?????? ???? ????????? ???? ?? ?????