Van Geenen

Voor het eerst gekocht daar en is ons goed bevallen. Groot assortiment klantvriendelijk bediening betaalbare prijzen. kan het zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden

De greef

Prima begripvol en meedenkend

Van kessel

Overzichtelijk

Assortoiment

Marloes Berends

De aankoop was prima, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Helaas liep de levertijd compleet in de soep en kon ik alsmaar langer en langer op mijn bank wachten. De reden? De bank was wel... De aankoop was prima, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Helaas liep de levertijd compleet in de soep en kon ik alsmaar langer en langer op mijn bank wachten. De reden? De bank was wel geproduceerd binnen de afgesproken tijd maar stond nog 'in een Oostblok-land' en er werd gewacht totdat de vrachtwagen vol was. Hier heb ik op zich alle begrip voor maar vertel dit van te voren. Zeg niet dat de levertijd 8-10 weken is terwijl het er uiteindelijk 15 worden. Wát een tegenvaller.
Ook de communicatie omtrent de verlate levering verliep stroef, moest elke keer van mij uit komen enz.

De verkoopster in de winkel was erg vriendelijk en behulpzaam, enthousiast en dacht mee.

Geen verhalen ophangen over de levertijd terwijl jullie weten dat deze niet altijd haalbaar is. Maak mensen aub niet blij met een dooie mus, wees eerlijk en leg bij aankoop van een meubelstuk uit... Geen verhalen ophangen over de levertijd terwijl jullie weten dat deze niet altijd haalbaar is. Maak mensen aub niet blij met een dooie mus, wees eerlijk en leg bij aankoop van een meubelstuk uit waar de levertijd afhankelijk van is. Vertel dit mensen niet achteraf als ze op hun spullen wachten en dan niets anders meer kunnen dan ... tja, wachten en nog 'ns wachten.

Thomas

Henny van Hout

Ik ben erg blij met mijn mooie meubels

Carlijn

Een bank bij jullie in de winkel gekocht, verkoper heeft ons informatie gegeven over de bank. De bank word geleverd met heel veel plooi vorming erin. Reparateur langs geweest, het is minder maar nog... Een bank bij jullie in de winkel gekocht, verkoper heeft ons informatie gegeven over de bank. De bank word geleverd met heel veel plooi vorming erin. Reparateur langs geweest, het is minder maar nog niet opgelost naar hoe het in de winkel aan ons is verkocht.

Karin Smit

Leuke winkel, heel veel keus

Prijs - kwaliteit

Levertijd was helaas langer dan toegezegd