Erzsi Spaninks

Toppie winkel is echt beter dan die andere die in de buurt van Aabee zijn gemerkt

Beste Erzsi,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe meubelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Erzsi,

M. Verhoeven

Alles prima!

Beste meneer, mevrouw Verhoeven,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil.
Beste meneer, mevrouw Verhoeven,

Sanne

Zeer fijne communicatie!

Beste Sanne,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen.
Beste Sanne,

j van drunen

Erg goed

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback familie van Drunen.
Fijn te lezen dat u vlot en fijn geholpen bent door onze collega's. We zien u graag weer in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw feedback familie van Drunen.

Karin en Piet van Riel

Gastvrij ontvangen door Frencie, goed advies met het uitzoeken van van de eettafel. Dank je wel

Beste familie van Riel,
Hartelijk dank voor uw review en de mooie 5-sterren.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe eetkamertafel, en graag weer tot ziens.
Beste familie van Riel,
Hartelijk dank voor uw review en de mooie 5-sterren.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe eetkamertafel, en graag weer tot ziens.

Dylan Villevoye

Ik ben hier heel gastvrij ontvangen door de verkoper. Onder het genot van koffie en een koekje hebben we samen de meubels samengesteld en hierbij is goed advies gegeven over levertijden en... Ik ben hier heel gastvrij ontvangen door de verkoper. Onder het genot van koffie en een koekje hebben we samen de meubels samengesteld en hierbij is goed advies gegeven over levertijden en behandeling van de stoelen. Al met al ben ik zeer tevreden.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review, en fijne woorden meneer Villevoye!
Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens.
Uiteraard zal de koffie weer voor u klaar...
Hartelijk dank voor uw review, en fijne woorden meneer Villevoye!
Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens.
Uiteraard zal de koffie weer voor u klaar staan.

Ton

Zeer goede ervaring prima geholpen door Gerrit met het uit zoeken van een relax stoel en goed advies

Beste Ton,
Hartelijk dank voor uw review, en mooie complimenten aan onze collega!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe relaxfauteuil en graag weer tot ziens.
Beste Ton,
Hartelijk dank voor uw review, en mooie complimenten aan onze collega!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe relaxfauteuil en graag weer tot ziens.

M. Spapens

Vriendelijk en goed advies, vlotte afwikkeling en goede service bij magazijn

Beste meneer, mevrouw Spapens,
Hier worden wij blij van! Hartelijk dank voor uw review. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen.
Profijt...
Beste meneer, mevrouw Spapens,

Peter Maas

Ik ben zeer vriendelijk, duidelijk en professioneel geholpen door verkoper Gerrit. Super!

Beste meneer Maas,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank.
Beste meneer Maas,

Jeanne Winkelman