Jan

Geweldig!

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback Jan!
Fijn te lezen dat u vlot en fijn geholpen bent door onze collega's. We zien u graag weer in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw feedback Jan!

Annelies

Je wordt goed geholpen

Rene van Gorp

Een goed en prettig contact

Beste meneer van Gorp,
Beste meneer van Gorp,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe barstoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Wdewijs

Heel goed

Beste meneer, mevrouw de Wijs,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafel!
Beste meneer, mevrouw de Wijs,

Henk

Op een leuke en vriendelijke manier geholpen.

Beste Henk,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe eettafel. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Henk,

Babette

Fijne en vriendelijke medewerkers. We zijn goed geholpen en geadviseerd.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Dank voor uw mooie beoordeling/review Babette!
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Heel graag tot ziens in onze winkel!

Wilma

Heel goed geholpen

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Dank voor uw mooie review Wilma!
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Heel graag tot ziens in onze winkel!

Louis Coolen

Fijne zaak

Beste Louis Coolen,
Bedankt voor uw review!
Wat leuk te mogen horen dat u de winkel als fijn heeft ervaren. We zien u graag weer terug in de winkel!
Beste Louis Coolen,
Bedankt voor uw review!

Van Garling

Goed geholpen en klantvriendelijk

Beste meneer / mevrouw van Garling,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Beste meneer / mevrouw van Garling,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Peter

Goede voorlichting gekregen ,want de keuze was reuze.

Beste meneer / mevrouw Peter,
Bedankt voor uw review! Fijn dat u goede voorlichting heeft gehad en u een keus heeft kunnen maken. Veel plezier met uw nieuwe bank en graag tot ziens!
Beste meneer / mevrouw Peter,