Cees van Riel

Goede en deskundig uitleg

Beste meneer van Riel,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen.
Beste meneer van Riel,

Astrid

Prima geregeld, van het moment van bestelling tot aan de levering

Beste Astrid,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank.
Profijt...
Beste Astrid,

Couwenberg

Vriendelijke behandeling en goede uitleg.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Beste meneer, mevrouw Couwenberg.
Beste meneer, mevrouw Couwenberg.
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe meubelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Marinette Michielsen

Vriendelijk ontvangen en zeer tevreden over de gekochte meubels.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Dank voor uw mooie beoordeling mevrouw Michielsen.
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Heel graag tot ziens in onze winkel!
Profijt Meubel...
Dank voor uw mooie beoordeling mevrouw Michielsen.
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Heel graag tot ziens in onze winkel!

V kempen

Leuk geholpen. Duidelijke uitleg

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat ons advies en deskundigheid goed zijn bevallen. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe hoekbank, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met...
Met vriendelijkheid groet,

Wim

Netjes behandeld

Beste Wim,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe hoekbank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Wim,

Reniers

Goede medewerker! Blij met onze meubels

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback Reniers.
Fijn te lezen dat u vlot en fijn geholpen bent door onze collega's. We zien u graag weer in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw feedback Reniers.

van Esch

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hier worden wij blij van mevrouw van Esch! Hartelijk dank voor uw review. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe banken.

A.van Berkel

Heel fijn en vriendelijk geholpen met de juiste keuze te maken, bij de aankoop van de stoel voor mijn moeder.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw van Berkel.
Graag weer tot ziens in onze winkel.
Profijt meubel Tilburg

Eric van Helvoirt

Hebben een hele goede ervaring met Profijt Meubel

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

beste meneer van Helvoirt.
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
beste meneer van Helvoirt.
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score!