Ton en Lia van Hest

Goede ervaring met een aantekening het product werd verkocht dat het binnen kon met maten van de kozijnen er bij maar het kon niet binnen en moesten wij n verhuislift huren op eigen kosten en dit... Goede ervaring met een aantekening het product werd verkocht dat het binnen kon met maten van de kozijnen er bij maar het kon niet binnen en moesten wij n verhuislift huren op eigen kosten en dit was 200 euro ze verschuilen zich achter de kleine letters en dat vinden wij zeer jammer.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Bedankt voor de beoordeling meneer en mevrouw van Hest, fijn dat u zo tevreden bent.
Het klopt inderdaad dat de afmetingen van bestelde meubelen, en de mogelijkheid tot bezorgen bij de eigen verantwoording ligt. Helaas gebeurt het weleens door een inschattingsfout, of meet fout dat een meubel niet naar binnen gebracht kan worden via de normale weg. In uw geval was er zelfs een verhuislift nodig. Wij vinden dit uiteraard ook heel vervelend dat er extra kosten bijkomen.
Desondanks hoop ik dat u heel veel plezier mag hebben van uw nieuwe banken.

Marion

Goede service maar onduidelijke factuur bedrag staat geen bezorgkosten op. Dit mag volgens mijn niet.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Bedankt voor de beoordeling Marion.
Helaas kan ik op uw mailadres geen order terug vinden. Om uw factuur voor u na te kijken kunt u ons bellen of mailen voor enige toelichting.
Op uw...
Bedankt voor de beoordeling Marion.
Op uw orderbevestiging en factuur zou alles transparant vermeld moeten zijn.

Familie Teuwsen

Vriendelijk en met vakbekwaamheid geholpen.

Beste familie Teuwsen,
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank, en graag weer tot ziens.
Met vriendelijke...
Beste familie Teuwsen,
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank, en graag weer tot ziens.

Hetty

Deskundig advies

Beste Hetty,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Hetty,

de Fijter

Zeer goed, topverkoper Gerrit is fantastisch, geweldig en uiterst klantvriendelijk, een vakman zoals zelden nog ziet.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Beste meneer, mevrouw de Fijter.
Dank voor uw mooie beoordeling, en de complimenten aan onze collega Gerrit.
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Graag weer tot ziens in onze...
Beste meneer, mevrouw de Fijter.
Dank voor uw mooie beoordeling, en de complimenten aan onze collega Gerrit.
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Graag weer tot ziens in onze winkel.

Mitch van de Ven

In de showroom vriendelijk geholpen met alle vragen die wij hadden.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hier worden wij blij van meneer van de Ven! Hartelijk dank voor uw review. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen.

Resi

Super geholpen

Beste Resi,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil.
Met vriendelijke...
Beste Resi,

smeulders

Vriendelijk en heel goed geholpen

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Bedankt voor de beoordeling meneer, mevrouw Smeulders, fijn dat u zo tevreden bent.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetkamerstoelen.
Babette
Profijt...
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetkamerstoelen.
Babette

Ineke Scheepens

Ik ben heel tevreden en blij met mijn nieuwe bank!!

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hier worden wij blij van mevrouw Scheepens. Hartelijk dank voor uw review.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank!

Marij

Heel fijn geholpen. Goed advies gehad.
Wij zijn super blij met onze bank.

Beste Marij,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe hoekbank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Marij,