De vries

We werden professioneel en gezellig geholpen door Cécile.

Meer een tip en betere service naar de klant om deze nog vrolijker je winkel uit te laten lopen. Als je voor best wat geld meubels koopt en dan de spuitbus om de stoelen te impregneren er niet kado... Meer een tip en betere service naar de klant om deze nog vrolijker je winkel uit te laten lopen. Als je voor best wat geld meubels koopt en dan de spuitbus om de stoelen te impregneren er niet kado bij geeft. Dat doet nou juist net dat extra sterretje geven.

Louise

Goed geholpen door Marco bij het uitzoeken van een bank.

Heel vriendelijk, en geven je ook de tijd om er even overna te denken.

Geen, ben goed geholpen!

J C v/d Klis

Een leuke ontspannen sfeer fijn geholpen door Cecile

klantvriendelijkheid ruime keus en in ons geval alles op voorraad

ga zo door

Michel Pluijmert

Super !

Personeel

nvt

Giovanni D'Angelo

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een bankstel maar konden nergens slagen. Totdat wij in Profijt Sliedrecht door Anna Maria zijn geadviseerd.
Mijn vrouw en ik zijn erg kieskeurig maar door...
Mijn vrouw en ik zijn erg kieskeurig maar door haar vaardigheden zijn wij toch geslaagd en hebben wij onze nieuwe hoekbank aangeschaft.
Graag raad ik ieder die eventueel niet slagen kan ,toch even naar Profijt Sliedrecht te komen voor eventuele profesionele iedeeën op te te kunnen doen met Anna Maria.

Anna Maria

Nog meer Anna Maria's

Marian brandsma

Heel fijn geholpen door Anna-Maria

Veel keuze

Meer keuze in kleuren van eetstoelen en eetbanken

Wilma

We zijn heel leuk foor Anna Maria geholpen. Ze dacht met ons mee en gaf advies. Echt super

Word met je meegedacht

Monique

Vandaag bij profijt meubel sliedrecht geweest. Daar werden we vriendelijk ontvangen door Marco. We gingen onverwachts langs om te oriënteren voor een bankstel en een draai stoel voor mijn moeder. Vandaag bij profijt meubel sliedrecht geweest. Daar werden we vriendelijk ontvangen door Marco. We gingen onverwachts langs om te oriënteren voor een bankstel en een draai stoel voor mijn moeder.
Marco heeft ons hierin zeer goed geholpen zonder opdringerig te zijn. Toen de keus was gemaakt welke bank en stoelen het zou worden, heeft Marco ons op verschillende banken laten zitten om te ervaren welke voering het lekkerste zou zitten en daarna nog de stof uit gekozen. Bij profijt meubel sliedrecht is een hele grote keus aan stoffen en kleuren voor ieder wat wils. Al met al gingen we onverwachts en hebben we een prachtig bankstel en stoelen gekocht.

Ikzelf het al eerder een bankstel bij profijt meubel Sliedrecht gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Ik wilde stof wat samen goed gaat met 4 katten. Heb de bank al wat jaren en de stof is nog als nieuw. Ook de zitcomforte is nogsteeds prima.

Wij kunnen profijt meubel Sliedrecht alleen maar aanbevelen

Vriendelijk personeel , niet opdringerig en weten waar ze het over hebben

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen

Lenie Hagestein-Miggels

Een gezellige sfeervolle winkel met mooie betaalbare meubelen en leuke accessoires.
Wij zijn goed geholpen door Anna Maria en Elise.

De inrichting van de woonkamers en de klantvriendelijkheid.

Houden zo!

Anneke van de Wetering

Wij kwamen voor een bank en kochten een bank. Alles naar onze wensen. Mede door verkoper Marco

De voor ons waardevolle adviezen en de vrijblijvendheid tav onze keuze. Bedankt Marco!!