vd Wijgert

Een winkel waar vriendelijkheid en service bovenaan staat. Overal een oplossing voor vindt wanneer het later geleverd wordt en aflevering op de dag en tijd die de klant uitkomt
Echt een dikke...
Echt een dikke 10 verdiend.

John Pepers

Super vriendelijk personeel Goede adviezen gehad Heb daar 2 losse stoelen gekocht en 3 ronde tafels. En 2× 3zits bank .
Ben 3 weken later terug gegaan. Ivm de goede service en advies En heb...
Ben 3 weken later terug gegaan. Ivm de goede service en advies En heb toen in vertrouwe Een grote kast en een dressoir gekocht. En een wandrek.
Deze moeten nog geleverd worden.
Ik wacht in spanning af Maar ga er van uit dat dat ook weer vast goed gaat komen .😆.
Mvg John pepers nogmaals bedankt echt een fijn gevoel aan de winkel in Oss over gehouden 🖒🖒🖒

Goede verkoopster goede adviezen gehad .
Echt goed geholpen

Het licht in de winkel van Oss kan beter .
Natuurlijk licht is beter .

John van der Meulen

Heel fijn. Medewerkster Tamara heeft mij ontzettend goed geholpen

Goed advies en duidelijke afspraken die nagekomen worden

KEI TEVREDEN

Vriendelijk en goed geholpen.

Het personeel was heel klant vriendelijk.

Heb tot heden nog geen klacht,mits mijn probleem met mijn stoel goed word opgelost.

Een fijn en net bedrijf.Vriendelijk te woord gestaan .Ook op alle vragen een antwoord gekregen.

Vriendelijkheid en dat vinden wij heel belangrijk.

Netjes geholpen

Kleine problemen met stoel netjes en snel verholpen

L v acht

Goed geholpen, super aardig te woord gestaan en stonden me al op te wachten bij het magazijn. Alles werd voor mij in de auto gedaan, kan niet beter

Goed advies

Nee

lucienvandijk

Daadkrachtig gevarieerd aanbod tegen scherpe prijzen in een mooie showroom

gevarieerder modern en eigentihds aanbod

de kaart op het afhaalformulier is zo klein afgedrukt dat het onleesbaar is.Dommelstr aat 25 heb ik dan ook via Google map gevonden

H. P. Degen

Mooie meubels, vriendelijk personeel

mooie meubels voor een redelijke prijs
voldoende keuze

als je voor zoveel geld koopt zou je verwachten dat het gratis thuisbezorgd wordt. zeker als er een levertijd op zit. Wat dat betreft is de service sterk achteruit gegaan. koop je een wasmachine en... als je voor zoveel geld koopt zou je verwachten dat het gratis thuisbezorgd wordt. zeker als er een levertijd op zit. Wat dat betreft is de service sterk achteruit gegaan. koop je een wasmachine en droger worden deze zelfs op zolder gratis bezorgd neergezet en aangesloten.
Waarom kan dat bij jullie nu nietmeer gratis bezorgd worden. we hebben voor meer dan
€ 2000,- gekocht en moet dan toch bezorgkosten betalen, terwijl het bankstel 2 jaar geleden gratis bezorgd werd.

We waren op zoek naar een bankstel en zijn hierbij prima geholpen door uw medewerker.