ajlm siebers

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf fijn personeel en mooie betaalbare meubels

ja het personeel was behulpzaam

nee

R janssen

Super geholpen door de jonge dame

p ,w, m v,d, moosdijk

Zeer mee denkend goed advies

klant viendelijk

neen

We hebben al eerder uitstekende ervaringen opgedaan bij de aanschaf van de keuken. Recent kochten we een hoekbank, waarbij we uitvoerig werden geïnformeerd over de mogelijkheden van de varianten in... We hebben al eerder uitstekende ervaringen opgedaan bij de aanschaf van de keuken. Recent kochten we een hoekbank, waarbij we uitvoerig werden geïnformeerd over de mogelijkheden van de varianten in een meubel om tot de gewenste kwaliteit te komen.

Assortiment en service, gericht op de klant.

Britt van den Bosch

Ik ben twee keer in de winkel erg fijn en deskundig geholpen door Meike van Tilburg. Heel behulpzaam en klantvriendelijk! Ook het ophalen van meubels in het magazijn is vlot verlopen: er is... Ik ben twee keer in de winkel erg fijn en deskundig geholpen door Meike van Tilburg. Heel behulpzaam en klantvriendelijk! Ook het ophalen van meubels in het magazijn is vlot verlopen: er is mogelijkheid tot het lenen van een aanhanger en de magazijnman hielp mee om de meubels in de aanhanger te zetten.

S.Coppens

Goed advies en snelle levering

Bij de winkel aangekomen, bleek het ophalen van de meubels op een ander adres te zijn. Dit was bij ons niet bekend en vind ik ook niet terug in de order die per mail is verstuurd. Verder ben ik... Bij de winkel aangekomen, bleek het ophalen van de meubels op een ander adres te zijn. Dit was bij ons niet bekend en vind ik ook niet terug in de order die per mail is verstuurd. Verder ben ik prettig te woord gestaan en heeft de man bij het ophaaladres ons prima geholpen om alle meubels in één keer in de auto te kunnen laden.

Ophaaladres in order vermelden

Fam Peters

Leuke winkel met vriendelijk personeel. We zijn netjes geholpen en genieten nu van onze prachtige hoekbank. Zodra we weer een andere bank willen kopen of iets anders kwa meubels weet ik lig waar ik... Leuke winkel met vriendelijk personeel. We zijn netjes geholpen en genieten nu van onze prachtige hoekbank. Zodra we weer een andere bank willen kopen of iets anders kwa meubels weet ik lig waar ik moet zijn!

Ze denken met je mee. Dus wil je een bank kopen en je hebt kinderen en/of huisdieren hoef je niet bang te zijn dat je een super dure bank of een bank van klote kwaliteit koopt die snel kapot is

Jan van Heusden

Zeer prettige en vriendelijke medewerkers

Aardige verkoopster die veel wist te vertellen