Positief gevoel overgehouden bij aankoop bankstel en twee fauteuils

Een medewerkster (Anke) die met ons meedacht en goed adviseerde

Ervaringen over (lange) levertijden duidelijk aangeven

Alie Bogaart

Zeer goed geholpen ,met goed advies.en nette levering.

Waar voor je geld ,kwaliteit

Leveren duurd wel lang,maar dat weet je bij de koop.als het niet standaard is

Karin

Op een zondagmiddag bijna voor sluitingstijd de bank besteld. Alles werd rustig en geduldig besproken, was al eerder gecharmeerd van de bank en had toen ook al een fijn contact met een... Op een zondagmiddag bijna voor sluitingstijd de bank besteld. Alles werd rustig en geduldig besproken, was al eerder gecharmeerd van de bank en had toen ook al een fijn contact met een verkoopster.

De bank zou eerder geleverd worden dan gepland en toen heb ik gebeld om het even uit te stellen omdat ik mijn meubels nog niet zo snel kwijt kon.

Levering is ook perfect verlopen, 2 enthousiaste heren die keurig de bank in elkaar hebben gezet, alles goed doorgesproken wat betreft de koop en het impregneren. Top en zeer goed tevreden! Heel blij met de prachtige bank. 🛋

🔝

Karin van Mierlo

Professioneel personeel en vriendelijk en geduldig.

Nee eigenlijk niet.

Mariska

Super goede en snelle service

De verkoopsters hebben ons er goed geholpen nadat wij de kast opgehaald hadden een een beschadiging hadden en alles netjes en snel opgelost

Yvette

Leuke winkel met vriendelijke verkoopsters, niet opdringerig en heel sociaal!!!

Zijn erg behulpzaam.

Irma van Lee

Wij hebben een bank gekocht bij Profijt Verbruggen in Oss. In mei werd de bank geleverd, en zagen wij dat de bank kapot was. Tijdens het repareren ontdekte ze nog meer mankementen. Na verschillende... Wij hebben een bank gekocht bij Profijt Verbruggen in Oss. In mei werd de bank geleverd, en zagen wij dat de bank kapot was. Tijdens het repareren ontdekte ze nog meer mankementen. Na verschillende telefoontjes en mailtjes staat er nu een nieuwe bank bij ons binnen, waarvan wij hopen dat we er nog tijd van kunnen genieten.

Verbeterpunt, meer en betere communicatie bij problemen.

Gerry Timmermans

Mooie tafel gekocht maar kreeg advies dat hun ook reiniging verkochten voor eventuele kringen werd in het begin gezegd is daar niet meer op terug gekomen zodat ik nu niks heb en het is een uur... Mooie tafel gekocht maar kreeg advies dat hun ook reiniging verkochten voor eventuele kringen werd in het begin gezegd is daar niet meer op terug gekomen zodat ik nu niks heb en het is een uur rijden naar de winkel

Nee

Beter advies over onderhoud en niet vluchtig vermelden maar na de koop op verder gaan

Derix

Prettig

Afspraken worden nagekomen en men is flexibel als er op het laatste moment nog andere wensen zijn.

Dienstverlening is goed, afwerking van de bank die wij gekocht hebben mag beter.

Fijn geholpen!

Vakkundigheid en vriendelijkheid van de verkoopster.

Misschien iets breder assortiment banken, maar wij zijn bij u geslaagd, dus voor ons was het goed.