G. Braicks

We zijn prima geholpen met het uitzoeken van een geschikte bank. De levertijd liep iets uit maar was netjes gecommuniceerd. Levering en plaatsing verliep prima en netjes.

Duidelijke afspraken

SMS/App zodra bezorger in de buurt is.

Heel goed geholpen op een zondag. Alle tijd voor je en niet opdringerig. Tot onze verrassing kregen we de volgende dag een telefoontje dat alles veel sneller geleverd kon worden.
Na levering...
Na levering bleken de hoofdsteunen niet goed te zitten. We zijn naar de winkel gegaan en dit is snel opgelost.

Klantvriendelijkheid en service

geen verbeterpunten

E van Tol

Goed advies en duidelijke verkoop en super met het leveren.

Super service

Gerrit Staal

Een welkome verrassing, we waren er nog nooit geweest. we zullen er zeker nog een terugkomen.

Duidelijke uitleg, zeer klantvriendelijk. niet opdringerig. Je hebt gewoon een prettig gevoel als je daar rondloopt.
Ze nemen de tijd voor je.

dit niveau proberen te handhaven door ondermeer zuinig te zijn op je personeel!

Esther

Snelle levertijd en ze hebben me steeds telefonisch op de hoogte gebracht als er wijzigingen zijn met de levering.

Telefonisch contact met me onderhouden toen er wijzingen waren met mijn bestelling.

Betere samenwerking met de andere vestigingen. In Den Bosch kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was dat als ik online zou bestellen dat het sneller zou gaan dan 8 weken levertijd. Toen ik wel... Betere samenwerking met de andere vestigingen. In Den Bosch kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was dat als ik online zou bestellen dat het sneller zou gaan dan 8 weken levertijd. Toen ik wel contact opnam met Oss was het zo gepiept.

Will theunisse

In mijn zoektocht naar een sta op stoel samen met mijn vriendin bij profijt in Oss
terecht gekomen. Rustig rond kunnen kijken. En later goed op weg geholpen door verkoopster Meike. Enkele weken later terug met mij man. En wederom alle tijd om alles uit te leggen om tot de juiste keus te komen.

Geen opdringerige verkopers. Even vragen en dan rustig zelf kijken. Geen gehijg in je nek

J. Lindenhof

Prettig geholpen. Uitgebreid advies gehad waarbij zeer goed naar onze wensen geluisterd werd. Een verfrissende ervaring.

Advies op basis van goed luisteren naar klant.

Wij werden op een gegeven moment gebeld door iemand van Verbruggen. Dat konden wij niet onmiddellijk plaatsen. Bleek bij doorvragen te gaan over de levering van onze aankoop bij Profijt. Enigszins... Wij werden op een gegeven moment gebeld door iemand van Verbruggen. Dat konden wij niet onmiddellijk plaatsen. Bleek bij doorvragen te gaan over de levering van onze aankoop bij Profijt. Enigszins verwarrend !
Maar nogmaals: Product en levering prima.

Fenna

Fijn geholpen goed geadviseerd. Leuke vriendelijke bezorgers. Levertijd zou lang zijn. Maar kwam bijna 8 weken eerder

Werd goed geholpen in de winkel goed geïnformeerd. Vriendelijke bezorgers

Goed. Deskundig advies in de winkel. Aangegeven levertijden kloppen. De artikelen zijn correct en volledig bezorgd en de montage door de medewerkers verliep goed.

Deskundig advies, bezorging en montage

Het is me opgevallen dat veel artikelen een behoorlijke levertijd kennen, terwijl op de website staat dat deze op voorraad zijn. Als ik ze dus via de website zou bestellen, zou ik ze veel eerder in... Het is me opgevallen dat veel artikelen een behoorlijke levertijd kennen, terwijl op de website staat dat deze op voorraad zijn. Als ik ze dus via de website zou bestellen, zou ik ze veel eerder in huis moeten hebben dan wanneer ik ze in de winkel bestel. Als ik ze uit voorraad kan bestellen, moet de winkel dat toch zeker kunnen, lijkt me.