Uitstekend. Dit dankzij de kwaliteit; lees klantvriendelijkheid en inzet van medewerkster Meike tbv van ons als klant.
Het betrof in deze haar inzet inzake onze vragen over n bepaald tapijt...
Het betrof in deze haar inzet inzake onze vragen over n bepaald tapijt wat volgens andere Profijtwinkels niet meer leverbaar zou zijn. Zonder aarzelen ging Meike erachter aan richting fabrikant. Resultaat: dd 20 sept. hebben wij het bewuste {zgn niet meer leverbare}, tapijt bij haar af kunnen halen !!

Ja. Namelijk de kwaliteit van n medewerker. Zie bovenvermelde ervaring hiermee.

We zijn vriendelijk, netjes en uitgebreid geholpen in de winkel. De heren van de bezorgdienst hebben ook uitstekend werk geleverd. Tot nog toe geen spijt van onze aankoop.

Fijn geholpen, niet opdringerig en goed met ons meegedacht

Heel goed. Goed geholpen en goed advied

Nee

Prijs kwaliteit verhouding is goed

vriendelijke verkoper denkt mee

Prettig en vakkundig

Goed advies van een jonge dame

Onze ervaring is dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is...
superfijn dat we onze kasten direct mee konden nemen zodat we er meteen veelbpkezier van hebben! Top

Fredje

Goed, spontaan en voldoende info

Neen

Ga zo door

Vriendelijk,goedeuitleg wat de mogelijkheden zijnqua stoel doe ok wolde aanschaffen

Kim

Wij hebben een positieve indruk gekregen van de winkel

De klantvriendelijkheid

Geen alles was top

Ik laat het hier bij

nou ik zal je zeggen dat ik er nooit meer iets zal bestellen ,ook al zijn we er uit gekomen maar niet van mij kant omdat ik er zo snel mogelijk weg wilde .heb bij jullie een hoekbank gekocht wat een... nou ik zal je zeggen dat ik er nooit meer iets zal bestellen ,ook al zijn we er uit gekomen maar niet van mij kant omdat ik er zo snel mogelijk weg wilde .heb bij jullie een hoekbank gekocht wat een fout in de bank stof zat en ze hebben er nog twee maanden over gedaan voor ze een besluit namen omdat ik het er niet mee eens was kon dus volgens hun een andere stof uitzoeken maar ik had geen vertrouwen meer in dat bedrijf die de bank leverden dus er zat niet anders op dan een andere bank uit te zoeken wat mij 675 euro meer koste en dit alles heeft vanaf 8maart tot en met 18 juli geduurd .

ja beter klant vriendelijker omgaan met de klanten samen er proberen er uit te komen maar niet alleen van jullie klant