marja

Vriendelijke verkoper, maar ontzettend slechte communicatie na bestelling, levertijd wordt zonder contact verlengd met 10 weken. werd gebeld door een dame die vertelde dat de bestelling binnen was,... Vriendelijke verkoper, maar ontzettend slechte communicatie na bestelling, levertijd wordt zonder contact verlengd met 10 weken. werd gebeld door een dame die vertelde dat de bestelling binnen was, de week erop vroeg een ander zich af hoe dat kon, want er was niets binnen . iets omruilen omdat de verkeerde kleur in de doos zat duurt ook ontzettend lang, moest uit een ander filiaal komen en was ergens kwijt geraakt(?)
kortom mooie spullen , vriendelijk geholpen maar daarna grote ergernis!

nee

beter omgaan met de klanten na plaatsen van bestelling

Morendie

Passen hun levertijden achteraf fors aan met een hele slechte onderbouwing. Krijg de indruk dat ze dit vooraf al weten maar niet willen vermelden. Je kunt nergens op terug vallen en annuleren kost... Passen hun levertijden achteraf fors aan met een hele slechte onderbouwing. Krijg de indruk dat ze dit vooraf al weten maar niet willen vermelden. Je kunt nergens op terug vallen en annuleren kost 30% van het aankoopbedrag. Slikken of stikken.

Wees eerlijk tegen je klanten

Sheila

Prima.

Klantvriendelijk

?

Krijgsman

Slecht telefonisch bereikbaar. Foute inlichtingen gekregen.

Nee

Meer personeel. Telefoon opnemen.

A.Tuijt

Vriendelijk personeel.

Goedkoop

Cassandra

Ik kreeg een heel ander tafelblad en kreeg niet eens een te goed bon terug omdat ik de tafel in de winkel had besteld en niet online. Ze steken het dan op jou en zeggen dat het product kan afwijken... Ik kreeg een heel ander tafelblad en kreeg niet eens een te goed bon terug omdat ik de tafel in de winkel had besteld en niet online. Ze steken het dan op jou en zeggen dat het product kan afwijken van het showroom model omdat het een natuurlijk product is. Wat ik begrijp, maar waarom zet je dan een showroom model neer zonder bijna geen oneffenheden. Ik heb 9 en een halve week op mijn tafel moeten wachten en schrok mij kapot toen hij binnen was. Ik heb gevraagd waarom ze niet beter laten zien in de showroom hoe exstreem de oneffenheden in de tafelbladen kunnen zijn. Toen werd er gezegd dat ze dit beter in de winkel zullen oplossen waar ik dus niks aan had.
Regelmatig gebeld maar werd niet meer opgenomen of er werd gezegd dat er geen tijd was omdat er klanten aan de balie stonden. Klanten die dus al betaald hebben en niet te vreden waren zijn niet belangrijk meer.

Probeer eens moeite te doen voor de klanten. En wees oprecht met jullie klanten.

Mijn ervaring is niet op alle punten goed.

Leuke meubels.

Communicatie - Leveringsproblemen - Montage problemen.

In de winkel netjes, goed geholpen. Alleen is ons niet verteld dat als de bank thuis bezorgd werd wij die zelf in elkaar moesten zetten. wat niet mee valt als je 75+ bent, heel jammer.

nvt

zie eerder commetaar

Corinda

Leuke meubels.

Leuke meubels, veel keus.

Mijn hoekbank werd verpakt geleverd en niet in elkaar gezet. Zelfs de poten moest ik zelf bevestigen en dit ging moeizaam. Dit was in de winkel niet gemeld. Mijn tip voor klanten: Ga na of meubels... Mijn hoekbank werd verpakt geleverd en niet in elkaar gezet. Zelfs de poten moest ik zelf bevestigen en dit ging moeizaam. Dit was in de winkel niet gemeld. Mijn tip voor klanten: Ga na of meubels in elkaar worden gezet. Voor de winkel: Dit hoort vooraf gezegd te worden!

Sven Janssen

Goede service in de winkel. Product ondermaats

Goede informatie en hulp in de winkel

Producten beschadigd bij levering. Feedback duurt allemaal erg lang.