Robert Schets

Klantvriendelijk, mooie winkel met een ruim assortiment.
Goede kwaliteit en prima nazorg!

Klantvriendelijk,
Ruim assortiment,
Meedenkend.
Prima service en garantie

Goedemiddag meneer Schets,
bedankt voor de mooie review! Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en de service. We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.
Wij...
Goedemiddag meneer Schets,
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen!
Sophie Kruidhof

Charles

Zeer goed. Werd netjes geholpen met inladen van de aangekochte salon tafeltjes. Thuisgekomen bleek ėėn van de twee na uitpakken toch iets te mankeren. Na een telefoontje met de winkel werden we... Zeer goed. Werd netjes geholpen met inladen van de aangekochte salon tafeltjes. Thuisgekomen bleek ėėn van de twee na uitpakken toch iets te mankeren. Na een telefoontje met de winkel werden we terug gebeld met de mededeling dat het tafeltje bij ons aan huis, 40 km en een tol tunnel verderop en aldus geschiedde een paar dagen later. Perfecte service en zo wil je als klant graag behandeld worden.

Service en aansprekende collectie

Goedemiddag Charles,
Goedemiddag Charles,
bedankt voor de leuke feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Ik wens u heel veel plezier met de salontafels! We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.

Cobie lauck

Hele goede ervaring

super aardig personeel en goede uitleg in de winkel
en de service van het gebruiken van de bus voor het vervoer vinden we echt een dikke 10 waard !!

niks

Goedemiddag meneer/mevrouw Lauck,
Goedemiddag meneer/mevrouw Lauck,
bedankt voor de leuke feedback! Ontzettend fijn om te horen dat u een goede uitleg hebt gekregen in de winkel en dat u tevreden bent over de service van onze leenbus. We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.

Janny Nijskens

Prima en eerlijk, vriendelijk en deskundug

De vriendelijkheid en eerlijkheid,

Kaartjes wat duidelijker maken, de prijs die er bij stond en in het oog sprong was niet de werkelijke. Er staat verder in kleine lettertjes ergens wat de werkelijke prijs is, en die lezen de meeste... Kaartjes wat duidelijker maken, de prijs die er bij stond en in het oog sprong was niet de werkelijke. Er staat verder in kleine lettertjes ergens wat de werkelijke prijs is, en die lezen de meeste mensen niet. De verkoopmedewerker schaamde zich hier duidelijker voor, maar wees ons er op alvorens tot koop over te gaan.

Goedemiddag mevrouw Nijskens,
Bedankt voor de goede feedback! We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.

A.versteeg

Goed advies, vakkundig personeel.

Geachte meneer Versteeg,
Bedankt voor de leuke feedback! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent. We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.
Met vriendelijke...
Geachte meneer Versteeg,

R van Zweeden

Gezelligheid in cobinatie met uitgrbreide kennis

Uitgebreide informatie maar totaal geen druk gevoeld om tot koop over te gaan

Iets te drinken aanbieden?

Geachte meneer/mevrouw van Zweeden,
bedankt voor de leuke feedback! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.
Met vriendelijke...
Geachte meneer/mevrouw van Zweeden,

pouwels

Keurig netjes geholpen

netjes en schoon

Goedemiddag meneer/mevrouw Pouwels,
bedankt voor de leuke feedback! Dit waarderen wij enorm. We zien u graag terug in de winkel te Middelburg.
Profijt...
Goedemiddag meneer/mevrouw Pouwels,

Lian Saaman

Helemaal goed

Goed geholpen met het uitzoeken van mijn meubels

Meer personeel op de zaterdag. Dit kost klanten. Er wilden meer mensen geholpen worden maar er was maar 2 man personeel

Beste mevrouw Saaman,
bedankt voor de leuke review! Dit waarderen wij enorm. We zien u graag nog eens terug in de winkel.

jan

Hele leuke gezellige winkel

goed aanbod

koffiecorner

Beste klant,
bedankt voor de leuke feedback! Dit waarderen wij enorm. We zien u graag nog eens terug in de winkel.

Henk van Gilst

Prettig ... goede sfeer .. ruim assortiment