Paul van Dijk

Dramatisch, 5 maanden op stoelen moeten wachten, meerdere keren gebeld, werd niet terug gebeld ect ect.

Prima ervaring met de verkoper...

De verkoop is prima

Beter op de hoogte brengen van de levering, dit duurde veel langer dan verwacht.
En tijdens het brengen is het maar afwachten wat er in de doos zat... beter openen en verpakking mee terug nemen

Guido

Bestellen ging heel soepel, dat levert geld op uiteraard.
Daarna een levertijd van 8-12 weken welke uiteindelijk 16 (!!!!!!!!) weken werd.
Dit zonder enige info vanuit het bedrijf dat...
Bestellen ging heel soepel, dat levert geld op uiteraard.
Dit zonder enige info vanuit het bedrijf dat het vertraagd was. Alleen na zelf contact opnemen, kwam er wel reactie.
Over de bezorging wens ik geen woord meer vuil te maken. Zelf uiteindelijk bank naar boven mogen sjouwen naar 5 hoog en poten eronder zetten.

Na de levering ben ik al het positieve van ervoor verloren helaas

Niet in winkel zeggen dat de bezorgers wel naar 3/4 hoog gaan lopen als het niet in de lift past terwijl er in praktijk nog geen 1 stap op de trap wordt gezet door hen.

Koevoets

De levering was uitmuntenf

Kennis op vakgebied is zeer goed

johan visseren

JE word leuk geholpen door de eigenaar ,je mag(moet) je welgespaarde centjes aanbetalen ,Hij sprak vertrouwen uit ,vandaar mijn aanbetaling ,hij gaf een verwachte leverdatum hooguit 12 weken ,da s... JE word leuk geholpen door de eigenaar ,je mag(moet) je welgespaarde centjes aanbetalen ,Hij sprak vertrouwen uit ,vandaar mijn aanbetaling ,hij gaf een verwachte leverdatum hooguit 12 weken ,da s max ,kan na 8 weken ,maar hij zegt 12 weken dan is t zowieso geregeld ,na 12 weken met leugens via mail verkeer ,nog geen artikelen geleverd ,diverse mails met wrijving ,geeft hij 50 euro korting ,ik eis wekelijks oplopend niet leveren telkens 50 euro opstapelend korting ,dan word opeens niet gereageerd , gisteren mijn vrouw gebeld met deze zaak ,sorry is er nog niet ,we bellen u morgen over de status ,tja u begrijpt ,geene telefoon .iedereen verstopt zich en nemen geen verantwoordelijkheid ,mijn advocaat adviseerde mij ,als ze niet reageren ga dan maar wat bevuilen op sociaal media en referenties ,zodat niet nog meer mensen gedupereerd worden .Mensen als je voorgelogen wil worden ben je hier aan juiste adres .

nee

niet verstoppen ,en levertijden duidelijk bespreken en nakomen wat je zegt en mailt

F.A. Embregts

Goede ervaring.

Wielders

Klantvriendelijk , zeer goed geholpen

Zeer klantvriendelijk en heel goed geholpen

Nee

P. Swinkels

Wij zijn zeer tevreden over de service, de levering en montage vd meubelen.
De meubels aan zich zijn goed afgewerkt en voldoen aan alle verwachtingen.

De flexibiliteit in het leveringsschema en het gratis opslaan gedurende een jaar .

Nee

Pieter

Altijd super. Nu de 2e bank gehaald en weer prima geregeld.

Peter Ravestein

Goede ervaring.

Ja, betere kwaliteit schuim aan te schaffen.

Neen.