johan visseren

JE word leuk geholpen door de eigenaar ,je mag(moet) je welgespaarde centjes aanbetalen ,Hij sprak vertrouwen uit ,vandaar mijn aanbetaling ,hij gaf een verwachte leverdatum hooguit 12 weken ,da s max ,kan na 8 weken ,maar hij zegt 12 weken dan is t zowieso geregeld ,na 12 weken met leugens via mail verkeer ,nog geen artikelen geleverd ,diverse mails met wrijving ,geeft hij 50 euro korting ,ik eis wekelijks oplopend niet leveren telkens 50 euro opstapelend korting ,dan word opeens niet gereageerd , gisteren mijn vrouw gebeld met deze zaak ,sorry is er nog niet ,we bellen u morgen over de status ,tja u begrijpt ,geene telefoon .iedereen verstopt zich en nemen geen verantwoordelijkheid ,mijn advocaat adviseerde mij ,als ze niet reageren ga dan maar wat bevuilen op sociaal media en referenties ,zodat niet nog meer mensen gedupereerd worden .Mensen als je voorgelogen wil worden ben je hier aan juiste adres .

nee

niet verstoppen ,en levertijden duidelijk bespreken en nakomen wat je zegt en mailt

Score voor Profijt Meubel Breda: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee