In de winkel goed geholpen en half juni meubels besteld. De levertijd zou 10 - 14 weken zijn, want de bank zou gemaakt moeten worden en dat zou het langst duren. De bank staat al vanaf week 35 in... In de winkel goed geholpen en half juni meubels besteld. De levertijd zou 10 - 14 weken zijn, want de bank zou gemaakt moeten worden en dat zou het langst duren. De bank staat al vanaf week 35 in het magazijn en de overige meubels zouden in week 38 geleverd worden. Een e-mail gestuurd met de vraag of er een termijn gegeven kan worden wanneer de rest van de meubels binnenkomen. Dat zou week 43 zijn. Zondag naar de winkel gegaan om te vragen of we nog lang moeten wachten, maar op zondag kon ik niet geholpen worden en ik moest maandag maar bellen. Dat heb ik gedaan en dan wordt er tot 2 toe de verbinding verbroken. Dus nog maar een keer een e-mail gestuurd waar niet op geantwoord wordt. Woensdag gebeld met de winkel en ik zou 's middags teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd en donderdag weer gebeld en dan wordt er kribbig gereageerd dat ik teruggebeld word als ze de leverancier gesproken hebben. Ondertussen nog steeds niet teruggebeld. Ik vind het niet erg om wat langer op de meubels te moeten wachten, maar laat dat dan even weten. Ik vind dit allemaal erg klantonvriendelijk.

Communicatie en klantvriendelijkheid

E rondel

Heel goed geholpen met het uitzoeken van een nieuw vloerkleed.

Netjes geholpen

Kras

Hartelijk ontvangst en vlot geholpen.

Goede uitstraling

Mevrouw Hagen - van Osta

Heel goed

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, erg goede uitleg over alles zoals offerte, product, diensten en mogelijkheden, goed advies en ze zijn erg deskundig.

Levertijd is erg lang,
Mag wel wat sneller.

Anton Koolen

Tevreden

Klantvriendelijk en meedenken

Monteren op locatie aanbieden

Profijt meubel

Goed, positief.

Achteraf gebeld dat er geen stoffering mogelijk was met onze bank, echter gaf de verkoper dit toen wel aan toen wij aangaven precies die bank te willen zoals in de showroom. Dat bedrag dan ook niet... Achteraf gebeld dat er geen stoffering mogelijk was met onze bank, echter gaf de verkoper dit toen wel aan toen wij aangaven precies die bank te willen zoals in de showroom. Dat bedrag dan ook niet te hoeven betalen.

Remco Westerlaken

Redelijk

Vriendelijkheid en mogenlijkheden

Communicatie over levering + levertijd

Hoogenboezem breda

We zijn daar goed ontvangen

Ik heb daar geen ervaringen mee

Ik heb daar geen mening over

Daniel

Erg prettig geholpen, alles goed laten zien en de opties besproken. Het staat prachtig in huis!

goede prijs kwaliteit en deskundigheid

levertijd blijft een lastige, overigens positief verrast door snellere levertijd dan eerder door de winkel aangegeven!

lange

Altijd prima