Kimberly

Haastig

Neem de tijd voor de klant. En roep niet, het is bijna 5 uur ik wil naar huis.

Frans van gorkum

Goede service

Annick

Goed assortiment

Personeel in bedrijfskleding of met naambordje!

goverde

Prima service en vriendelijk en behulpzaam personeel

personeel is echt meedenkend

M. Backx

Prima uitleg en advies in winkel met mooi assortiment voor scherpe prijzen

Niet opdringerig in winkel en goed bereikbaar

Tonny bakkers

Mooie winkel

Ruime keuze

Bij aankoop van van kast, ruim 700 euro moet je hem nog zelf in elkaar zetten ,vind dit geen goede service.

Tafel besteld. Was gezegd dat deze binnen 2 weken er zou zijn er ik gebeld zou worden. Na 1,5 week niks gehoord te hebben, heb ik telefonisch geïnformeerd. Kreeg te horen dat de tafel op het... Tafel besteld. Was gezegd dat deze binnen 2 weken er zou zijn er ik gebeld zou worden. Na 1,5 week niks gehoord te hebben, heb ik telefonisch geïnformeerd. Kreeg te horen dat de tafel op het hoofdkantoor staat en geleverd moet worden aan de winkel. Ik vroeg om een indicatie, die konden zij mij echter niet geven, want het hoofdkantoor plant de leveringen aan de winkels in. Tafel zou verwacht worden binnen een week. Ik heb de winkel erop gewezen dat dit over de termijn is en ik graag een indicatie zou hebben. Vervolgens hielden ze zich vast aan dat er staat +\- 2 weken. Ik zei dat ongeveer 2 weken niet betekent 4 weken, waarop ik de reactie kreeg dat ze bellen als hij er is. Ik zit nu te wachten op een tafel waarvan onbekend is wanneer hij wordt geleverd en ben net verhuisd.

Goed advies en vriendelijke hulp

Eerlijke indicaties geven over de levering.

J. de Wit

Gewoon geweldig

Geweldige service , zeer vriendelijk personeel

Gewoon zo doorgaan

van der vries

Leuke spullen en fijn geholpen, we hadden al een tafel gekocht, en nu ook de stoelen bij profijt gehaald

gratis parkeren

theo

Levering afspraak word niet nagekomen was week 39 met uitloop van twee weken, zijn nu al 5 weken over datum terwijl andere vestiging wel kon thuis leveren in week 40.
klantvriendelijkheid bij...
klantvriendelijkheid bij aankoop kan alles maar ga later niet informeren over levering hoe het kan dat andere vesting wel kon leveren en breda niet.

goede parkeer gelegenheid

werk samen met je collega in belang van klant