S van der spoel

De winkel prima daarna SLECHT!!!!

Winkelpersoneel

Service na aankoop moet echt beter!!!

J

Verschillende malen in de winkel geweest en zelden zo een negatieve klantenbeleving. Elke vraag was er eentje teveel.

aanbod

volgens mij is het personeel ongelukkig in hun job want staan niet graag klanten bij in adviesverlening

Nicole cappa

Geweldige service!

Vriendelijk,behulpzaam,niet opdringerig,goede uitleg.

SCJ v/d Hurk

Prettig

Ruim en groot assortiment

De Pijper

We zijn in de winkel heel vriendelijk geholpen. Ook toen we een verandering wilde maken kon dat zonder probleem. Wachttijd op je meubels is lang maar dat is overal zo. Had daar wel iets meer over... We zijn in de winkel heel vriendelijk geholpen. Ook toen we een verandering wilde maken kon dat zonder probleem. Wachttijd op je meubels is lang maar dat is overal zo. Had daar wel iets meer over geïnformeerd willen worden maar toen we zelf hebben gebeld werd ons alles vriendelijk uitgelegd. Al met al een hele fijne winkel. Ik zal daar zeker naar terug gaan en aanbevelen bij vrienden en familie

Vriendelijkheid en voelde me niet gepusht. Konden lekker zelf rondneuzen en informatie vragen wanneer ik dat wilde

Het meer informeren hoe en wanneer geleverd wordt.

Marijke Martens

Heel vriendelijke mensen, konden op alle vragen een deftig antwoord geven en waren steeds beleefd.

Correct, stipt, eerlijk

Bij levering zien dat alles is meegeleverd. Ik had namelijk geen bouten bij mijn tafel gekregen en die hand ik wel nodig.

Sheda Rezai

Voldoende

Een stoel is kapot geleverd, vervolgens 3 weken moeten wachten. En nu die wel binnen is wordt die niet geleverd doordat er geen ritten op de route liggen!!! Terwijl ik wel gewoon bezorgkosten heb... Een stoel is kapot geleverd, vervolgens 3 weken moeten wachten. En nu die wel binnen is wordt die niet geleverd doordat er geen ritten op de route liggen!!! Terwijl ik wel gewoon bezorgkosten heb betaald!

Voormeulen

Klantvriendelijk

Goedenservice

N.v.t.

Hetty Vos

Zeer klantvriendelijk en professioneel

de rust en behulpzaamheid

Hoogenboezem

Waardeloos 2 stoelen geleverd waarvan een beschadigd zou omgeruild worden dus heb ik betaald zijn er nu al 2 keer bij geweest en nog steeds niet opgelost stoel maakt veel lawaai met verstellen en... Waardeloos 2 stoelen geleverd waarvan een beschadigd zou omgeruild worden dus heb ik betaald zijn er nu al 2 keer bij geweest en nog steeds niet opgelost stoel maakt veel lawaai met verstellen en het leer heeft een witte waas contact is moeilijk voor mij nooit geen hoogenboezem meer

Niets kopen daar waardeloze service

Klachten beter oplossen en beloftes nakomen