Prettig geholpen in de winkel en daarna bij het afhalen .

nee

dienstverlening was goed.

Goede service , betaalbaar , en als er iets mis is met gekocht product ,wordt dit zo snel mogelijk verholpen

Pauwels willy

Personeel heel onvriendelijk geen aanrader

Ja

Personeel beter opleiden

Judith Oeben

Aantal keren meubels etc. gekocht

goede kwaliteit en scherpe prijzen

geen verbeterpunten

Vriendelijk personeel en prijstechnisch goed

Prijzen

Meubels ook in meer in leer tonen en geen dure bezorgkosten met name evt etage kosten

Na weken wachten eindelijk de bank binnen. Bank geleverd en na 1 uur weer retour winkel. Bank was te groot. Foute berekening van de verkoper. Is opgelost verder, maar had wel iets verwacht van de... Na weken wachten eindelijk de bank binnen. Bank geleverd en na 1 uur weer retour winkel. Bank was te groot. Foute berekening van de verkoper. Is opgelost verder, maar had wel iets verwacht van de verkoper zelf.

Van der Knaap

Bestelling gedaan van 6 stoelen.
Betalen voor bezorgen is echt niet meer van deze tijd!!
Bestelling gedaan van 6 stoelen.
Betalen voor bezorgen is echt niet meer van deze tijd!!
We zouden ( omdat de stoelen op voorraad waren ) binnen 1 week de stoelen hebben. Uiteindelijk zelf de planning moeten bellen ( dit had de winkel moeten doen en niet ons moeten laten doen ) uiteindelijk na 3 weken pas de stoelen. Onvriendelijk personeel van de planning aan de telefoon. Al met al jammer!!

Geen belofte doen die je niet waar kan maken.
We zouden een poetstet krijgen, ook niet gebeurd.