F .Jaspers te Halsteren.

Buitengewoon ,en zeer vriendelijk.

Sam R.

Waardeloos. Bank in begin juli besteld, eind september gevraagd om de exacte leverdatum, waren ze hem vergeten bestellen. korting gekregen op het totaalbedrag. In december op eigen initiatief gebeld... Waardeloos. Bank in begin juli besteld, eind september gevraagd om de exacte leverdatum, waren ze hem vergeten bestellen. korting gekregen op het totaalbedrag. In december op eigen initiatief gebeld voor een leverdatum, bleek de bank al in de opslag te staan zonder daarvan op de hoogte gesteld te zijn.
kwaliteit van de bank is goed, niets op aan t merken, service valt tegen.

Kwaliteit van de bank is goed

De service en communicatie was ronduit slecht

Niet zo goed

Nee

dubbel zo lang op meubelen moeten wachten als ons is gezegd geweest !

Ik kwam mijn bestelling ophalen op een zondag. Dit had ik telefonische afgesproken. Het eerste wat een kreeg te horen oh nee hoor dat kan niet. Zonder eerst verder te vragen of te luisteren. Ik kwam mijn bestelling ophalen op een zondag. Dit had ik telefonische afgesproken. Het eerste wat een kreeg te horen oh nee hoor dat kan niet. Zonder eerst verder te vragen of te luisteren.
De bestelling echter zelf is wel goed opgenomen

Als de bestelling niet tussen de grote leverde periode er is, bel dan even hoe de stand van zaken is. Maar als er gebeld word vertel dan niet we hebben het druk. Dat is namelijk niet het probleem... Als de bestelling niet tussen de grote leverde periode er is, bel dan even hoe de stand van zaken is. Maar als er gebeld word vertel dan niet we hebben het druk. Dat is namelijk niet het probleem van de klant.

ontevreden

Heel erg raar bedrijf met personeel die de uitstraling heeft van het is dat het moet maar anders...... bank besteld na 2 weken wilden we iets aanpassen dat was geen probleem hadden ze van te voren... Heel erg raar bedrijf met personeel die de uitstraling heeft van het is dat het moet maar anders...... bank besteld na 2 weken wilden we iets aanpassen dat was geen probleem hadden ze van te voren gezegd maar nu ineens kon het allemaal niet of de bank nu Chrome of zwarte poten heeft dat ziet u toch niet zeiden ze en Ja als je dan toch Chrome poten heb en je bent een beetje handig dan spuit je ze toch gewoon zwart met een spuitbus niet echt klantvriendelijk zou ik zeggen en dan nog de levertijd 3 weken na afgesproken datum nog steeds niks binnen bij hun terwijl de bezorgstatus op afgeleverd sta dan bellen ze op dat ze de bank niet kunnen binnen krijgen omdat ze aan de straat bezig zijn wat heel raar is want wij waren bij de woonboulevard en alles was bereikbaar DUS WIJ KOPEN NOOIT MEER een bank of dergelijke bij PROFIJTMEUBEL BREDA er zijn genoeg andere beter winkels !!!

Ja

Ander personeel en eerlijkheid onderling uitwisselen van banken of dergelijke

Jan

Prima bedrijf, vriendelijke mensen, goed bereikbaar

prijs kwaliteit verhouding
betaalbare meubelen

De internetsite zou wat duidelijker mogen

Prima winkel Fijne verkoopster

boven minder sfeervol dan beneden

van Schendel

Zit al 18 weken te wachten op drie barkrukken terwijl er op de bon 8 tot 14 weken staat + 2 met vakantie. Belachelijk! krijg al 5 weken te horen ja dinsdag komt het, nog steeds niks. terwijl er op... Zit al 18 weken te wachten op drie barkrukken terwijl er op de bon 8 tot 14 weken staat + 2 met vakantie. Belachelijk! krijg al 5 weken te horen ja dinsdag komt het, nog steeds niks. terwijl er op internet staat op voorraad leverbaar in twee weken thuis. Laatste keer iets te kopen bij jullie!!

zorgen dat de spullen komen naar wat er op de bon staat kwa levertijd!

Stoltenhoff

Wel goed heb al heel veel gekocht zo toe viel het een beetje tegen dat ze bankje zoweg zetten zonder uit te pakken en mijn zoon de poten onder moest schroeven was bij mijn andere bank niet

Alles netjes weg zetten

Koen De Voecht

Bij aankomst van de zetels bleek dat we zelf de poten onder de zetels moesten monteren! Dit was ons bij de aankoop niet gemeld. De montagehandleiding stemde niet overeen met de reeele... Bij aankomst van de zetels bleek dat we zelf de poten onder de zetels moesten monteren! Dit was ons bij de aankoop niet gemeld. De montagehandleiding stemde niet overeen met de reeele situatie,waardoor de montage zeer lastig was!

Professionele ontvangst in de winkel.

Onvolledige info over installatie bij de levering.