De winkel was prima, maar de bezoging heel slecht, had betaald voor bezorgen en monteren, maar de heren hadden daar geen zin in. Gebeld afspraak ze zouden alles weer meenemen en de andere dag... De winkel was prima, maar de bezoging heel slecht, had betaald voor bezorgen en monteren, maar de heren hadden daar geen zin in. Gebeld afspraak ze zouden alles weer meenemen en de andere dag gemonteerd leveren. 5 min komen ze terug, kwamen naar binnen met de tafels en stoelen en zeiden u krijgt korting en zet zelf maar in elkaar. Uiteindelijk maar gedaan. Eettafel was een crime om in elkaar te zetten. Is ook niet helemaal recht nu. Spul om stoelen te behandelen ook niet gekregen, wel betaald, na telefoontje werd dat nageatuurd. Ik koop nooit meer iets van profijt. En advies andere dat ook niet te doen.

Fam, van Hees

Heel vriendelijk personeel goede uitleg over de meubelzit , stof en kussenvullingen , kopje koffie erbij en bijna een uur in de winkel geweest , heel goed geholpen . goede bezorging ,alles netjes... Heel vriendelijk personeel goede uitleg over de meubelzit , stof en kussenvullingen , kopje koffie erbij en bijna een uur in de winkel geweest , heel goed geholpen . goede bezorging ,alles netjes uitgepakt en neergezet , alles nagekeken en plastic en karton meegenomen , hele vriendelijk mannen ,ook Dank jullie wel , wij zijn heel erg tevreden over Profijt meubelzaak Breda .

zie boven

ik zou niet weten wat ?

Alle stappen goed geholpen

van bogaert henri dudzelestraat 60 westkapelle

Totaal niet tevreden,de stoelen voldeden niet aan onze wensen,maar u verplichte ons per mail om ze toch binnen de 14 dagen te nemen,we vroegen om er telefonisch over te praten, maar daar kwam geen... Totaal niet tevreden,de stoelen voldeden niet aan onze wensen,maar u verplichte ons per mail om ze toch binnen de 14 dagen te nemen,we vroegen om er telefonisch over te praten, maar daar kwam geen reactie op,het toppunt van arrogantie, ze staan nu te koop,

Prima geholpen, lange wachttijd, maar aflevering weer goed geregeld.

goede regeling met bezorging

alles prima

Nee

Nee

Na een lange oriëntatie na goed advies een leuke eettafel gekocht met bijpassende eetstoelen.

Op de website staat dat er op elke vestiging of een busje of een aanhangwagen beschikbaar is bij aanschaf van een meubel. Dit is ons niet verteld toen wij de eetset hebben gekocht. Voor het bezorgen... Op de website staat dat er op elke vestiging of een busje of een aanhangwagen beschikbaar is bij aanschaf van een meubel. Dit is ons niet verteld toen wij de eetset hebben gekocht. Voor het bezorgen vanuit de winkel in Breda naar onze woning in Breda heb ik €40 aan bezorgkosten moeten betalen, terwijl ik het ook zelf had kunnen ophalen. Nadat ik het heb gezien, gelijk contact opgenomen met Profijt Breda, die aangaf dat toevallig op deze vestiging geen bus of aanhangwagen beschikbaar is. Dat is toch €40 die ik had kunnen besparen door de tafel zelf op te halen.

G Verlaar

Goede ervaring alleen een minpunt dat niet besproken was tijdens de verkoop dat de meubels zelf in elkaar gezet dienden te worden.
Was wel een onaangename verassing

Prijs kwaliteit verhouding

Beter informeren over de levering er staat wel op de bon zelf uitpakken maar alles in elkaar zetten is niet vermeld

A. de Pender

We zijn fijn geholpen in de winkel. Duidelijke afspraken en prima wat betreft de levering.

grote keus. vriendelijk personeel, met duidelijke voorlichting en afspraken. Goede aflevering.

Vriendelijk personeel. Goed geholpen, nam de tijd

Verkeerde poten zijn meegeleverd terwijl je juiste poten correct op de pakbon vermeld stonden. Zonde.