Johan

Zeer goed

Tahamata Johanna

Chique houten jaloezieën

Uw ervaring

Makkelijk te bevestigen. Zo gedaan zonder problemen. Wat kan een kamer er toch gelijk stukken chiquer uitzien met nieuwe jaloezieën. Zeer blij mee

Linda

Prachtige jaloezien. Met subtiele houtnerf. Erg blij mee.

Uw ervaring

Prachtige afwerking. Mooie prijs en geleverd binnen vooraf gemelde termijn.

Elles

Wij zijn heel tevreden. De jaloezieën zijn goed op maat en zien er heel mooi uit.

Uw ervaring

Goede service. Prima kwaliteit en snelle levering

Frans Nijman

Frans Nijman

Uw ervaring

Fantastische houten jaloezieën. Uitstekende kwaliteit tegen een eerlijke prijs. Levering volgens afspraak. Helemaal top

verhage

Mooi podukt, goed passend, ik heb gekozen om alle touwtjes aan een kant te hebben, niet doen want ze zitten steeds in de knoop. Misschien als waarschuwing op de site erbij vermelden.

prima

Particulier

Jaloezieën

Tevreden

Judith Mansveld

Judith Eindhoven

Uw ervaring

Omdat er ontzettend veel keus is in kleuren, en om tot de juiste keuze te komen heb ik tot 3x toe samples aangevraagd. Deze ontving ik snel, en toen ik de juiste kleur had gevonden heb ik erg... Omdat er ontzettend veel keus is in kleuren, en om tot de juiste keuze te komen heb ik tot 3x toe samples aangevraagd. Deze ontving ik snel, en toen ik de juiste kleur had gevonden heb ik erg makkelijk en snel aluminium jaloezieën besteld. Ik had ze binnen de aangegeven tijd in huis, ze matchen perfect met mijn vloer en hangen er prachtig bij!

Jolanda Brand

Natuurlijk

Uw ervaring

Ondanks Corona super ervaring gehad. Met de inmeet en ophang service. Goed advies gehad met de kleur en tevens welke soort jaloezieën. Wilde eigenlijk aluminium, maar superblij met mijn houten... Ondanks Corona super ervaring gehad. Met de inmeet en ophang service. Goed advies gehad met de kleur en tevens welke soort jaloezieën. Wilde eigenlijk aluminium, maar superblij met mijn houten deluxe.

Bianca

Graag tot een volgende keer!

Uw ervaring

Scherpe prijzen, mooie producten, levering binnen de aangegeven tijd. Ik zal zeker nog eens bestellen.