NFransen

N Fransen

Uw ervaring

Snelle service, netjes ingemeten en opgehangen

Caroline

Hele mooie luxaflex

Goed geregeld

Madeleine Koudstaal

We zijn erg blij met de gordijnen. Ze passen mooi bij de bank.

Uw ervaring

We zijn erg fijn geholpen en hebben alle hulp gekregen bij het uitzoeken en ophangen van de gordijnen.

Hanneke Braber

Hanneke

prima

Yvonne

Hebben voor de 2e x houten jaloezieën besteld; waren zo tevreden over de bestelwijze, levering en kwaliteit.

Uw ervaring

Duidelijke bestelwijze, bij twijfel is telefonisch contact ook goed. Levering gaat goed en kwaliteit van de jaloezieën zijn ook goed. Makkelijk te bevestigen ook.

Baeke-Gobeyn

Baeke-Gobeyn

Uw ervaring

Ik heb 3 jaar geleden al verschillende bestellingen geplaatst bij jullie en tevens altijd zeer tevreden, jullie zijn een bedrijf dat correct levert, materiaal komt altijd verzorgd toe, jullie... Ik heb 3 jaar geleden al verschillende bestellingen geplaatst bij jullie en tevens altijd zeer tevreden, jullie zijn een bedrijf dat correct levert, materiaal komt altijd verzorgd toe, jullie leveren zeer mooie houten lamellen die echt kwaliteitsvol zijn, prijs kwaliteit een echte aanrader, een dikke pluim voor heel jullie team!

Fam van Peer

Zeer tevreden, snelle levering

Makkelijk te monteren

Verschuren

Veel keuze en gemakkelijk te bestellen. Eerst wat kleurenstalen aangevraagd en toen definitieve keuze kunnen maken

Uw ervaring

Was de 2e keer dat ik wij wat bestelde. 1e keer problemen met het ophaal systeem. Zonder enige problemen direct een nieuwe gekregen dit was zeker ook de reden dat wij weer hier uitkwamen om hier te... Was de 2e keer dat ik wij wat bestelde. 1e keer problemen met het ophaal systeem. Zonder enige problemen direct een nieuwe gekregen dit was zeker ook de reden dat wij weer hier uitkwamen om hier te bestellen

Joe benelli

Top, erg goede sevice en rolgordijnen!!

Uw ervaring

2 duorolgordijnen besteld, hadden er al 1 in keuken. Prima! Rolt goed, alles perfekt.
Als je raamdecoratie nodig hebt , bij deze zaak bestellen!!

M vermeulen

Super goed geholpen, en behandeld de luxaflex zijn van hele goede kwaliteit , en zien er prachtig uit alles op maat gemaakt, ben hier zeer tevreden mee

Uw ervaring

Zijn zeer vriendelijk en proberen met alles met je mee te denken