Ewin en Ilse

Zwarte houten luxaflex

Uw ervaring

Goede snelle service en goede kwaliteit. Echter door de wijze van plaatsen aan draai/kiep ramen kunnen de ramen niet meer volledig open Dit had bij het inmeten door de betreffende monteur benoemd... Goede snelle service en goede kwaliteit. Echter door de wijze van plaatsen aan draai/kiep ramen kunnen de ramen niet meer volledig open Dit had bij het inmeten door de betreffende monteur benoemd moeten worden. Tevens zitten bij deze zwart houten luxaflex aan de zijkant witte lijnen. Mooier was geheel zwart geweest i

Corina van Brecht

Het was eenvoudig om de duo rolgordijnen via de website te bestellen. De rolgordijnen zijn stevig verpakt met een duidelijke beschrijving hoe deze te monteren. Wij zijn aangenaam verrast door de... Het was eenvoudig om de duo rolgordijnen via de website te bestellen. De rolgordijnen zijn stevig verpakt met een duidelijke beschrijving hoe deze te monteren. Wij zijn aangenaam verrast door de kwaliteit.

Lisette

Mijn review

Uw ervaring

Uitstekend! Alles verlopen volgens afspraak!

Brigitte

Ja uiteraard

Uw ervaring

Super enthousiast. Blij dat ik het heb laten inmeten omdat dat absoluut andere inzichten heeft gegeven.

Raamdecoratie

Jaloezieen

Uw ervaring

Heel tevreden, keurig op maat, en een snelle levering

Yvonne

Ophangsysteem jaloezieen

Uw ervaring

Helaas kunnen we de jaloezieen nog niet ophangen omdat we niet in ons plafond kunnen boren vanwege ijzer, nu klemmen besteld voor in de muur te boren, hopelijk lukt het dan wel

Cavens

Top. Goede producten.

Top. Bezorging perfect.

Ralph

Ralph

Uw ervaring

Mooi op tijd geleverd , kwaliteit is wat je voor de prijs mag verwachten

Fruitema

Gewoon goed!

Uw ervaring

Alles zat erbij, op tijd geleverd; keurig!

Ellen Lamers

Mooie luxaflex. Precies op maat.

Uw ervaring

Bestelling is heel makkelijk, en in verhouding goedkoper dan de concurrent. Precies op tijd geleverd en precies op maat. Mooie kwaliteit en makkelijk te monteren.