Jeanpaul Sauvage

Aanrader over gans de lijn

Perfecte beleving van A-Z

S. Janssen

Wij hebben houten jalouzieen gekocht en zijn zeer tevreden over hoe we geholpen zijn. Goede service,als er iets niet correct is wordt het meteen opgelost, goede kwaliteit, goede monteur. We zijn... Wij hebben houten jalouzieen gekocht en zijn zeer tevreden over hoe we geholpen zijn. Goede service,als er iets niet correct is wordt het meteen opgelost, goede kwaliteit, goede monteur. We zijn zeer tevreden.

Uw ervaring

Ik ben een tevreden klant, het bedrijf staat voor goede service en kwaliteit.

Wim Breeman

Prima Jaloezieen! Netjes!

Uw ervaring

Heel vriendelijk, denken mee, afspraken worden nagekomen en niet duur. Kwaliteit is prima!

DJ zandstra

Keurig geleverd, prima verpakt.

Top!

Groeneveld

Geleverd wat ze aanbieden, een goed product

Alles goed geregeld

Frank Maatje

Ja

Uw ervaring

Ik heb via internet nieuwe jaloezieën besteld bij Joe Benelli, prijs kwaliteit verhouding heel sterk, op tijd en precies op maat.

De Kroon

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding, snelle service

Uw ervaring

Zeer tevreden over de prijs/ kwaliteit verhouding. Voor een product op maat, zijn de kosten erg laag. Tevreden over de kwaliteit van de jaloezieen en de snelle levering.
Voorafgaand aan...
Voorafgaand aan bestellen uitgebreid vergeleken met andere aanbieders. Er is wellicht nog wel een iets goedkopere leverancier van jaloezieen, maar de recensies lezende, is de kwaliteit van die producten zeer slecht.

Van Willigen/Röder

Professioneel geholpen in de showroom. De jaloezieën zijn keurig opgehangen. De monteur heeft heel netjes en voorzichtig gewerkt en alle afval meegenomen. Ik ben uiterst tevreden.

Uw ervaring

We zijn erg tevreden, alles is professioneel behandeld. Dikke 10!

Esther

Zeer mooie rolgordijnen geheel aan te raden

Uw ervaring

Goed contact en net afgeleverd

Trudy Ketting

Super mooie jaloezieën