Heb een magnetisch krijtbord gekocht via de site

Uiteindelijk ben ik niet tevreden met mijn keus. De randen zijn niet afgewerkt (echt lelijk en niet om openbaar te tonen) en het is niet mogelijk het bord op te hangen. Uit de ggvens op de site was... Uiteindelijk ben ik niet tevreden met mijn keus. De randen zijn niet afgewerkt (echt lelijk en niet om openbaar te tonen) en het is niet mogelijk het bord op te hangen. Uit de ggvens op de site was mij dat niet duidelijk.
Retourneren door eerst te mailen of bellen en dan zelf t betalen voor de retour vind ik niet meer van deze tijd. Ik ben dan ook voor een geschikter bord op andere sites gaan kijken.
Twee minuten vragen voor het invullen van dit formulier is ook niet kloppend, zeker omdat alle velden moeten worden ingevuld. Ik was bijna gestopt met invullen maar wild jullie mijn commentaar niet onthouden.

Reactie Krijtbordenhandel:

Goedemiddag Erica,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Uiteraard betreuren we het ten zeerste dat u er zo over denkt.
Wij hebben dan ook geprobeerd om telefonisch contact te...
Goedemiddag Erica,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Uiteraard betreuren we het ten zeerste dat u er zo over denkt.
Wij hebben dan ook geprobeerd om telefonisch contact te zoeken maar dit is helaas niet gelukt.
Mocht u alsnog in de gelegenheid zijn om even telefonisch contact met ons op te nemen hoor ik dat uiteraard graag. Wellicht kunnen we dan tot een passende oplossing komen.
Linsey van Straten, Signerie

c.kalf

Prima bezorging

ik heb krijtstiften besteld maar weet niet hoe ze werken want op een leitje doen ze het niet. beetje een miskoop
de leitjes die ik heb besteld bleken van plastic, dat staat niet op de site,...
de leitjes die ik heb besteld bleken van plastic, dat staat niet op de site, vond ik niet zo geweldig en de verhouding prijs/kwaliteit ook niet zo top
Inmiddels hebben we daar telefonisch contact over gehad en is het goed opgelost, heel attent!

Rachel'

Heel goed, website is overzichtelijk.
Goede service

Pakket kon in de brievenbus maar kwam in een grote doos

Eilander

Snelle correcte levering