GER VAN UDEN

Niet meer met buitenlandse monteurs die geen Nederlands en geen kennis hebben van het leggen en verstand van zonnepanelen te werken EN DEZE MENSEN KONDE MIJ NIETS VAN DE INSTALATIE VERTELLEN OMDAT ZE ER ZELF GEEN VERSTAND VAN HADDEN ZE MOESTEN ZELF EEN COLEGA IN TURKIJE BELLEN EN DE TELEFOON BIJ DE OMVORMER HOUDEN OM DEZE AAN TE SLUITEN

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

aangezien mijn telefoon verbinding met de omvormer is uit gevallen en dat men niet in staat is om dit voor mij als 75jarige te verhelpen zodat ik niet meer op mijn telefoon dagelijks kan zien wat de zonnepanelen opbrengst is en wat men terug levert en aangezien ik niet in staat ben op de meter te kijken in verband met mijn benen wort ik aan mijn lot over gelaten van zoek het maar zelf uit

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

dat er naderhand een inspecteur van Kemkens op mijn verzoek is komen kijken en er nog een zekering in de zekeringskast bij heefdt moeten zetten en veilligheids stikkers heef op geplakt

Score voor Kemkens Zonnepanelen: 1/5