Eric Pellis

Op de draadloze afstandbediening kan je niet zien of de functieknop die je indrukt ook daadwerkelijk werkt, je kan het alleen horen, echter ben ik slechthorend en weet dus niet welke knop actief... Op de draadloze afstandbediening kan je niet zien of de functieknop die je indrukt ook daadwerkelijk werkt, je kan het alleen horen, echter ben ik slechthorend en weet dus niet welke knop actief is...is hier een oplossing voor?

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Snelle & professionele service

De snelheid en professionaliteit

jan

Zo doorgaan

deskundige uitvoering, prima monteur

vriendelijkheid

T. Willems

Reinigen kanalen kan beter.

Als ik zie wat het reinigen van de kanalen inhoud, vind ik het erg duur. Prijs kwaliteit verhouding in die zin vind ik onder de maat!

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van reageren op online contact

Edith

Zo door blijven gaan ??

Ben erg tevreden over de service en de vakkennis van de monteur

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was erg vriendelijk en behulpzaam

Dorien van den Berk

Niks

Zou zo niet weten aan wie

Wat viel u in positieve zin op?

Dat deze nieuwe installatie het nu weer goed doet

Tholen

In mijn geval geen.

Vlotte afhandeling. Goede kwaliteit producten. Klantvriendelijk personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

Klantvriendelijkheid medewerker. Bij plaatsing alles netjes opruimen.

Vroomen

We zijn tevreden met het gegeven advies.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijke bejegening van de medewerkers

Diana Duerinck

Blijf doorgaan zoals wij het ervaren hebben, echt topservice!

Hele goede en snelle service. Alles werd netjes en goed geïnstalleerd en wer kregen een duidelijke uitleg over het gebruik. Top ventilatie systeem wat zelfs geheel automatisch werkt zodra je gaat... Hele goede en snelle service. Alles werd netjes en goed geïnstalleerd en wer kregen een duidelijke uitleg over het gebruik. Top ventilatie systeem wat zelfs geheel automatisch werkt zodra je gaat douchen!

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs die hun werk goed en vakkundig deden. Tijd voor vragen en een duidelijke uitleg.

Lefebre

Doe zo voort

Makkelijk om af te spreken, goede werkkrachten en kwaliteit

Aangename werkenemer

Praktijk voor Osteopathie A. Brouwer

Voed je werknemers op

Er is zeer slordig gewerkt; vuile handen op de wanden, rommel uit de ventilatiekanalen gewoon laten liggen

weinig helaas