kropman

Service

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

nette service, snel betrouwbaar

Ger v lieshout

Alles

Super alles

Niks

Dianne

Monteur wordt snel ingepland

Wij huren een ketel. Prima service

Specifiekere uitleg van warmtepomp

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte mevrouw van Leeuwen,
Dank u wel voor uw positieve reactie, ik zie dat er nog een service melding openstaat en hopelijk is daarna alles voor u opgelost.
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw van Leeuwen,
Kemkens BV

Vakkennis

prettige service

Sjaak Martens

Het was allemaal perfect geregeld

Alles was netjes op tijd geregeld.

Meneer Kritsch

Dat de zon schijnt

Dit is een test

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Dit is een persoon die zich afvraagt hoe kan kan dat een bedrijf op google en trustpilot een dikke involdoende scoort. Maar via deze site ploteselinflg ruim voldoende. Ik heb daarom een een... Dit is een persoon die zich afvraagt hoe kan kan dat een bedrijf op google en trustpilot een dikke involdoende scoort. Maar via deze site ploteselinflg ruim voldoende. Ik heb daarom een een negatieve review geplaatst. Maar alle reviews lager dan 3 sterren worden on hold gezet? Hoe betrouwbaar is het systeem? Ps misschien ben ik helemaal geen klant. Mocht deze review er toch door komen, dan is deze manier van reviews geven volstrekt onbetrouwbaar!

Kenbeek

Vriendelijke mensen correct.

Prima betrouwbaar bedrijf.

Doorgaan zo.

G vd bogert

Rusti werken

Goede installatie

Jack Donker

Bereidheid om mee te denken om snel een ketel geïnstalleerd te krijgen

Snel geholpen, behulpzaam aan de telefoon, vakkundig advies

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De ketelkiezer op de website leidde achteraf gezien tot een zwaardere bestelde ketel dan strikt noodzakelijk was volgens één van de monteurs ... en dat is raar

Niets te melden

Ik heb een review over een andere dienst. Kemkens doet toch meer dan het plaatsen van cv-ketels?

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Benieuwd of deze review wordt geverifieerd.Nergens hoef ik een klantnummer in te voeren o.i.d? Alle positieve reviews kunnen dus ook van Kemkens zelf zijn of van Bots. Hoe weet u dat ik een klant... Benieuwd of deze review wordt geverifieerd.Nergens hoef ik een klantnummer in te voeren o.i.d? Alle positieve reviews kunnen dus ook van Kemkens zelf zijn of van Bots. Hoe weet u dat ik een klant ben?

Reactie Kemkens CV-ketels:

Geachte,
Geachte,
Alle reacties worden geplaatst en eventueel beantwoord. Wij begrijpen dat u een vraag heeft over een andere dienstverlening van ons. Indien nodig willen wij u graag van dienst zijn.
In afwachting van uw reactie, verblijven wij,
Kemkens B.V.