D.van Dam

Weinig ruimte om te zitten. Tafels staan te dicht bij elkaar. In Nijmegen is dit een stuk beter geregeld. Waar je als ouder meer ruimte hebt. Het is gewoon te klein. Vind ik echt een minpunt.

Beste D.van Dam,
Wat vervelend dat de beperkte ruimte in de horeca zo bepalend is geweest voor jullie ervaring.
We zouden deze ruimte op een bepaalde manier inderdaad graag nog beter in...
Beste D.van Dam,
We zouden deze ruimte op een bepaalde manier inderdaad graag nog beter in willen richten zodat het ruimtelijker aanvoelt en er voldoende plek is voor onze gasten.
Toch zijn we hier de laatste maanden ook al mee bezig geweest door wat extra tafels een verdieping lager te plaatsten en een speciale rustige coworking space aan te bieden zodat gasten die rustig op hun laptop of tablet kunnen werken zich af kunnen zonderen. Dit zou ook moeten zorgen voor minder drukte in het horecagedeelte bij het trampolineveld.

Eef

Afwisselend en vriendelijk personeel

Beste Eef,
Heel erg bedankt voor de mooie score en review, wij stellen je feedback erg op prijs.
Hopelijk kom je snel nog eens terug om lekker te springen.
Met sportieve groet,...
Beste Eef,
Hopelijk kom je snel nog eens terug om lekker te springen.

Francis

Was top geregeld het feestje in de party room. Kinderen vonden het geweldig, friet op tafel met snacks en saus en discolampen erbij. Kon de ruimte afsluiten met een zwarte gordijn, echt een feestje!

Beste Francis,
Heel fijn om te lezen dat onze nieuwe partyroom jullie goed is bevallen.
Hopelijk komen jullie snel weer eens terug.

Karin van Hees

Wij vonden de muziek niet passend bij de doelgroep. Ook herhaling.
Wij vonden de muziek niet passend bij de doelgroep. Ook herhaling.
De jongens die er werkten en rondliepen sloopten gebouwde blok muren zonder uit te leggen waarom? Stoer gedrag, ze stonden ook altijd bij elkaar. Ons zoontje vond dit niet leuk.

Beste Karin,
Heel erg bedankt voor jullie bezoek en de opbouwende feedback in jouw review. We stellen je terugkoppeling erg op prijs en zullen de kritiekpunten met de medewerkers bespreken....
Beste Karin,

Michelle Folkers

Kom hier in de vakantie met 5 kinderen. Basketbal area en het airpark waren dicht. Nog niet gekeurd bleek. Toen mijn kinderen klaar waren met hun springtijd (2 uur) ging ineens wel het airpark open.... Kom hier in de vakantie met 5 kinderen. Basketbal area en het airpark waren dicht. Nog niet gekeurd bleek. Toen mijn kinderen klaar waren met hun springtijd (2 uur) ging ineens wel het airpark open. Dit betekende gefrustreerde kinderen aan mijn tafel! Jammer Jumpsquare Veghel!

Hoi Michelle,
Vervelend om te lezen dat jullie net in deze periode langs zijn geweest en dus nog geen gebruik hebben kunnen maken van ons airpark en de battle baskets.
Wij hebben het zelf...
Hoi Michelle,
Wij hebben het zelf ook als zeer vervelend ervaren dat het papierwerk wat langer op zich liet wachten dan van te voren verwacht. Het feit dat het rapport voor het airpark net binnenkwam op het moment dat jullie klaar waren met springen is helaas domme pech.
Onze excuses voor het ongemak.

Vincent

Super gastvrije bediening. Problemen met online boeken. Bij aankomst klantvriendelijk opgelost door een dame die er nog maar twee maanden werkt. Zij snapt hoe de klantbeleving werkt!

Beste Vincent,
Heel erg bedankt voor de mooie review en het compliment aan een van onze nieuwe medewerkers. Ik heb je review zojuist meteen doorgezet naar de desbetreffende persoon.
Fijn om...
Beste Vincent,
Fijn om te lezen dat onze focus op gastvrijheid zijn vruchten af begint te werpen, hopelijk komen jullie snel weer eens terug.

Dennis

Was leuk paar dingen dicht

Beste Dennis,
Begrijpelijk dat jullie ons niet met 5 sterren beoordelen vanwege de gesloten onderdelen.
Beste Dennis,
Helaas hebben we te maken met overmacht omdat de keuringspapieren nog niet helemaal in orde zijn terwijl hier wel op was gerekend.
Hopelijk hebben jullie ondanks het gesloten airpark en de battle baskets toch een leuke dag gehad bij ons en komen jullie in de toekomst nog eens terug.

Dave van As

Te druk omdat nieuwe gedeelte niet open is.
Te druk omdat nieuwe gedeelte niet open is.
Wij komen hier vandaag speciaal naar toe omdat het hier vernieuwd zou zijn. Tenslotte hadden we daarvoor al folders in de bus gehad. Is het nieuwe gedeelte niet eens open. Kei druk hier op minder trampolines.
Zwaar teleurgesteld, onze jongste zoon is vandaag jarig, zouden eigelijk vandaag naar Ninjatag gaan, maar vanwege de verbouwing, waarvoor wij flyers in de brievenbus hebben gehad, hier hebben we onze plannen gewijzigd. Kids balen enorm.
Nu is het ook nog eens te druk voor de het aantal beschikbare trampolines.
Mvg.Dave

Beste Dave van As,
Wij begrijpen jullie teleurstelling en balen zelf ook ontzettend van de situatie.
Beste Dave van As,
Ruim twee maanden geleden hebben wij alles in gang gezet voor de verbouwing. In de oorspronkelijke planning zou de verbouwing klaar zijn voordat de meivakantie van start zou gaan en zou in ieder geval het airpark op maandag gekeurd zijn. Het bovenstaande is ook allemaal volgens planning verlopen maar helaas bleek het in orde maken van het papierwerk iets dat het proces flink zou vertragen. Dit was door geen enkele betrokken partij voorzien waardoor er op voorhand ook geen rekening is gehouden met dit scenario. Het bestellen van de flyers moest uiteraard ruim op tijd en ook het bezorgen hiervan was al gepland.
Al met al dus een hele vervelende samenloop van omstandigheden waarvan wij hopen dat het vandaag wordt opgelost. We begrijpen dat dit voor jullie geen oplossing is, daar bieden wij onze excuses voor aan.
Graag attendeer ik je erop dat we altijd graag zoeken naar een passende oplossing wanneer gasten ons mailen of bellen om hun onvrede aan te geven. Wellicht kunnen we dit nog even via de mail bespreken.

ingo brands

Personeel is niet bang om een stapje extra te doen. wel veel regels maar dat moet ook wel voor de veiligheid. half sterretje eraf voor de vele regels.