Larissa

Leuke springmogelijkheden, zitgedeelte onprettig en onoverzichtelijk

Beste Larissa,
Beste Larissa,
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je de springmogelijkheden leuk vond. We nemen je opmerkingen over het zitgedeelte serieus en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren voor een prettiger en overzichtelijker verblijf. We hopen je binnenkort weer te verwelkomen!

Petra Decrauw

Alles liep zoals gepland

Beste Petra,
Fijn om te horen dat alles volgens plan is verlopen! Bedankt voor je feedback. We hopen je snel weer te zien!

Siem de Vos

Leuk voor kinderen

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Siem, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het leuk was voor de kinderen!

Andrea

Leuk

Beste Andrea, Fijn om te horen dat je het leuk vindt! Hopelijk tot snel

Bas

Het was er heel vies. de vloeren plakten. Al helemaal in het restaurant gedeelte. Aangezien vrijwel iedereen op sokken rond rent is een schone vloer een absolute pre. De (heren) toiletten waren... Het was er heel vies. de vloeren plakten. Al helemaal in het restaurant gedeelte. Aangezien vrijwel iedereen op sokken rond rent is een schone vloer een absolute pre. De (heren) toiletten waren meerdere dagen niet gereinigd. Kapot en slecht onderhouden.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Bas, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Een schone omgeving is voor ons absoluut essentieel, vooral in het restaurantgedeelte waar gasten op... Beste Bas, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Een schone omgeving is voor ons absoluut essentieel, vooral in het restaurantgedeelte waar gasten op sokken rondlopen. We zullen deze punten direct bespreken met het schoonmaakteam om ervoor te zorgen dat de vloeren en toiletten voortaan grondig en regelmatig worden schoongemaakt. We streven ernaar om een hygiënische en aangename omgeving te bieden en waarderen je opmerkingen zeer.

Jumosquare,Kerkrade

De kinderen hadden het naar hun zin

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Fijn om te horen dat de kinderen het naar hun zin hadden! Hopelijk tot snel weer.

Patricia

Leuk voor de beweging en het uitdagen van kida

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Patricia, geweldig om te horen dat het zowel leuk als uitdagend was voor de kinderen. Hopelijk tot snel weer.

Anne

Leuk jumpen, maar Erg druk, verstikkend warm in het café gedeelte. Doe hier aub echt iets aan. Je krijgt bijna geen adem.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je feedback! Fijn dat je het leuk vond om te jumpen. We begrijpen dat de drukte en de warmte in het cafégedeelte vervelend waren. We nemen dit serieus en gaan zeker kijken naar... Bedankt voor je feedback! Fijn dat je het leuk vond om te jumpen. We begrijpen dat de drukte en de warmte in het cafégedeelte vervelend waren. We nemen dit serieus en gaan zeker kijken naar mogelijkheden om het aangenamer te maken.

Reinartz

Alles goed geregeld, vriendelijk personeel

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Reinartz, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles goed geregeld was en dat ons personeel je vriendelijk heeft geholpen. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen!

Debbie

Bij binnenkomst nauwelijks instructie over hoe/wat. Alles zelf moeten vragen. Boven zijn te weinig zitplekken en de ruimte waar je kunt zitten is te klein, het is erg warm binnen.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Debbie, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de instructies bij binnenkomst niet duidelijk waren en dat de zitplekken en ruimte boven niet voldoende waren. We zullen dit zeker... Beste Debbie, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de instructies bij binnenkomst niet duidelijk waren en dat de zitplekken en ruimte boven niet voldoende waren. We zullen dit zeker bespreken om verbeteringen door te voeren. We waarderen je opmerkingen en hopen je in de toekomst een betere ervaring te bieden.