Kathy

Gezellig niet te druk op de trampolines.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het gezellig. Hopelijk zien we je snel weer!

Simons Henk

Kinderen hebben het reuze naar hun zin.
Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid.
Gratis kluisjes.
Genoeg toezicht.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de kinderen een geweldige tijd hebben gehad en dat u tevreden was over de bereikbaarheid, parkeergelegenheid, toezicht en gratis... Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de kinderen een geweldige tijd hebben gehad en dat u tevreden was over de bereikbaarheid, parkeergelegenheid, toezicht en gratis kluisjes.
We kijken ernaar uit u en de kinderen snel weer te mogen verwelkomen!

Janna Oomen

Leuk voor de kids

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je review! Hopelijk zien we je snel weer!

Lizzie

Genoeg te doen voor de kinderen, alles heel netjes en schoon en fijne horeca.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de kinderen genoeg te doen hadden en dat u tevreden was over de netheid, de hygiëne en de horecavoorzieningen.
We hopen u en de...
We hopen u en de kinderen snel weer te mogen verwelkomen voor nog meer plezier!
Jumpsquare Kerkrade

Kinderfeest

Heel flexibel in aanpassen bij onverwachte omstandigheden, denken mee om het voor iedereen een leuk feest te maken!

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om flexibel te zijn en ons aan te passen aan onverwachte omstandigheden om ervoor te zorgen dat iedereen een geweldig feest heeft. Fijn om te... Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om flexibel te zijn en ons aan te passen aan onverwachte omstandigheden om ervoor te zorgen dat iedereen een geweldig feest heeft. Fijn om te horen dat u onze inspanningen waardeert.
We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Enrico

Het is niet duidelijk dat de aanvangtijd bij een kinderfeestje meteen je starttijd is van het springen.
Hierdoor hebben de kinderen 10 minuten gemist van hun jumptijd.
Zoals ik de...
Hierdoor hebben de kinderen 10 minuten gemist van hun jumptijd.
Zoals ik de omschrijving van een kinderfeestje lees zou de jumpsessie beginnen 30 minuten na de gereserveerde aankomst tijd.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons dat er verwarring was over de aanvangstijd van het springen tijdens het kinderfeestje. We begrijpen hoe belangrijk elke minuut van de springtijd... Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons dat er verwarring was over de aanvangstijd van het springen tijdens het kinderfeestje. We begrijpen hoe belangrijk elke minuut van de springtijd is voor de kinderen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het gemiste deel van hun springplezier.
We zullen ervoor zorgen dat de beschrijving van het kinderfeestje duidelijker wordt geformuleerd, zodat toekomstige reserveringen beter kunnen worden gepland.
Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback, en we hopen dat we de kans krijgen om uw volgende ervaring bij ons te verbeteren.

kaat

Tafel die klaarstond waren niet genoeg stoelen en wc erg vies

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de muziek te hard stond en de wc’s niet schoon waren. We zullen dit meteen bespreken met ons team om verbeteringen door te voeren.
Onze...
Onze excuses voor het ongemak en we hopen u in de toekomst een betere ervaring te bieden.
Jumpsquare Kerkrade