Debbie

Bij binnenkomst nauwelijks instructie over hoe/wat. Alles zelf moeten vragen. Boven zijn te weinig zitplekken en de ruimte waar je kunt zitten is te klein, het is erg warm binnen.

Suzanne

Leuk! Goed lopend systeem, goede opties in catering.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons systeem en de cateringopties. We waarderen je reactie!

Jeroen

Goed geregeld

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat alles goed geregeld is.

Verjaardag zoon

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat ons personeel vriendelijk en behulpzaam is. Hopelijk tot snel.

Whitney van Kan

Kinderen vonden het leuk

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je reactie! Geweldig om te horen dat de kinderen het leuk vonden!

Kathy

Gezellig niet te druk op de trampolines.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het gezellig. Hopelijk zien we je snel weer!

Simons Henk

Kinderen hebben het reuze naar hun zin.
Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid.
Gratis kluisjes.
Genoeg toezicht.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de kinderen een geweldige tijd hebben gehad en dat u tevreden was over de bereikbaarheid, parkeergelegenheid, toezicht en gratis... Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de kinderen een geweldige tijd hebben gehad en dat u tevreden was over de bereikbaarheid, parkeergelegenheid, toezicht en gratis kluisjes.
We kijken ernaar uit u en de kinderen snel weer te mogen verwelkomen!
Team Jumpsquare Kerkrade

Janna Oomen

Leuk voor de kids

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor je review! Hopelijk zien we je snel weer!

Lizzie

Genoeg te doen voor de kinderen, alles heel netjes en schoon en fijne horeca.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de kinderen genoeg te doen hadden en dat u tevreden was over de netheid, de hygiëne en de horecavoorzieningen.
We hopen u en de...
We hopen u en de kinderen snel weer te mogen verwelkomen voor nog meer plezier!
Jumpsquare Kerkrade

Kinderfeest

Heel flexibel in aanpassen bij onverwachte omstandigheden, denken mee om het voor iedereen een leuk feest te maken!

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om flexibel te zijn en ons aan te passen aan onverwachte omstandigheden om ervoor te zorgen dat iedereen een geweldig feest heeft. Fijn om te... Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om flexibel te zijn en ons aan te passen aan onverwachte omstandigheden om ervoor te zorgen dat iedereen een geweldig feest heeft. Fijn om te horen dat u onze inspanningen waardeert.
We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Team Jumpsquare Kerkrade