Nina

De kinderen konden hun energie kwijt, hadden het prima naar hun zin. De limonade viel wel heel erg tegen, was echt smaakloos.

Leeuw

Heel leuk voor kinderen, maar best wel prijzig

Beste!
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat de kinderen het leuk hebben gehad.
Hopelijk tot snel.

Hoogerdijk

Gewoon heel leuk voor de kids!

Hi!
Super om te horen dat de kinderen het leuk vonden.
Hopelijk tot snel! :)

Daan

Het is een goed sweertje

Beste,
Wat super fijn om te horen dat de sfeer is bevallen! Dit vinden wij erg belangrijk.
Tot snel!

Barneveld

Kinderen vinden het geweldig, goed verzorgd en lekker eten. Wel erg duur!

Milan

Was veel te druk

Beste Milan,
Wat jammer om te horen dat u het te druk vond tijdens uw bezoek aan ons park.
Hopelijk mogen we u nogmaals ontvangen, wellicht dan op een iets rustiger moment.
Mocht u...
Beste Milan,
Wat jammer om te horen dat u het te druk vond tijdens uw bezoek aan ons park.
Mocht u benieuwd zijn op welke momenten het wat rustiger is, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen via gouda@jumpsquare.com.

Fatima Kalai

Alles wat tot in de puntjes goed verzorgd, door het personeel. Ik wil ook Tom ontzettend bedanken. Hij is een topper

Beste Fatima,
Wat super leuk om te lezen. We hebben de complimenten zeker doorgegeven aan Tom!

Zwaar teleurgestelde gast

Voor de veels te dure prijs per kind voor een kinderfeestje is ronduit belachelijk voor wat je ervoor terug krijgt. Een vieze waterige limonadekan die geen een kind lust en op het moment dat een... Voor de veels te dure prijs per kind voor een kinderfeestje is ronduit belachelijk voor wat je ervoor terug krijgt. Een vieze waterige limonadekan die geen een kind lust en op het moment dat een kind hulp wil zoals even samen voor het eerst omdat ze het spannend vinden of even een hand willen word je direct verzocht te vertrekken "of" ook nog ter plekke meer geld neer te leggen ala minuut in de vorm van een extra volwassenen entree ticket.
Iedereen teleurgesteld!
Schandalig, wij komen hier niet meer!