Janoeska

Leuk om een kinderfeestje te geven. Je wordt goed begeleid en waardig personeel in Gouda.

Annelies

Alles perfect geregeld voor het kinderfeestje in Jumpsquare Gouda, bij binnenkomst werden de kinderen door de medewerker een voor een georganiseerd gevraagd naar sokmaat en keuze voor de snack.... Alles perfect geregeld voor het kinderfeestje in Jumpsquare Gouda, bij binnenkomst werden de kinderen door de medewerker een voor een georganiseerd gevraagd naar sokmaat en keuze voor de snack. Fijne tafel gekregen met goed uitzicht op de trampolines. Supervriendelijke bediening en toen 1 kind haar voet had bezeerd en wij om ijs vroegen snelde er gelijk een kundig medewerker toe om te controleren of het iets ernstigs was. Ook een bakje appelmoes voor 1 van de kids bij de kipnuggets werd op verzoek uit de keuken getoverd. De borrelplank was heel goed. Voor ouders en kids een heel leuk uitje!

Coen de Reuver

Coen heeft het super naar zijn zin. Leuk personeel

Olie

Viel tegen dit keer, veel te druk. En de sokken betalen waarvan we inmiddels 20 paar thuis hebben liggen, te duur uitje geworden geworden zo helaas.

Miranda

Prima om heen te gaan met de kids. Maar als t druk is dan heb je weinig plek om te zitten en ook weinig plek om te springen en iets te doen. Of wachten in de rij en brutaal zijn en je beurt pakken.

J. Wildschut

2e x feestje daar gevierd. Bevalt goed. Alles ziet er netjes uit. Ze nemen de tijd voor uitleg e.d.

Madelon

Alles goed georganiseerd. Ook bij partijtje van onze zoon. Leuke aanbieding.