Susanne

Super aardig personeel, en de kinderen hebben alle ruimte om te springen.

Carola

Kinderfeestje bij jullie gehad. Alles netjes geregeld, eten kwam netjes op tijd na het jumpen, alles zag er schoon uit, complimenten!

EP

Netjes, goed toezicht, vriendelijk en prima service

Ellen en Luna

Het was fijn daar, er werken gezellige mensen en het eten was lekker.

Jennifer

De kids hebben het super gehad. Maar de jongeman die er liep als "jumpmaster" mag wel iets vriendelijker zijn naar kinderen die geen les volgen. Mijn kinderen hebben hem 3 keer om hulp gevraagd en... De kids hebben het super gehad. Maar de jongeman die er liep als "jumpmaster" mag wel iets vriendelijker zijn naar kinderen die geen les volgen. Mijn kinderen hebben hem 3 keer om hulp gevraagd en alle keren wimpelt hij ze af en helpt niet, hij is alleen bezig met kinderen die zichtbaar erop zitten en les volgen. En daarbij is hij drukker met zijn eigen truckjes te showen dan andere kinderen helpen. Gelukkig kwam na een half uur een andere medewerker erbij in een zwart shirt en werden de kids super leuk geholpen.

Sifra Leeflang

Leuke trampoline hal, enthousiast personeel, goede zorgen als er een ongelukje gebeurd, als je door het ongelukje niet meer verder kan springen krijg je een vrijkaartje šŸ‘Œ

Leuke activiteit. Vervelend dat er geen ruimte is waar je zonder harde muziek kunt zitten. Als ouder wil ik mijn kinderen graag de activiteit bieden, maar kan zelf niet tegen veel geluid. Daardoor... Leuke activiteit. Vervelend dat er geen ruimte is waar je zonder harde muziek kunt zitten. Als ouder wil ik mijn kinderen graag de activiteit bieden, maar kan zelf niet tegen veel geluid. Daardoor kom ik veel minder dan ik voor de kinderen zou willen.