Waagmeester

Voor de mini’s alleen in de ochtend mogelijkheden, verder goed sfeertje, overzichtelijk genoeg en toezicht aanwezig.

Jan

Zaal is leuk. Prijs/aanbieding misleidend. Let op Family Jump Special heeft een uitvouwmenu en daar staat iets over begeleider 18+.

Reactie Jumpsquare Gouda:

Beste Jan,
Beste Jan,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over ons Family Jump Special aanbod. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jumpsquare

ineke

Het was een beetje een niets achtige beleving, weinig mensen en er ging niet zoveel uit van de aanwezige leraar

Reactie Jumpsquare Gouda:

Beste Ineke,
Beste Ineke,
Bedankt voor jouw beoordeling. We vinden het erg jammer om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en dat jouw bezoek dan wel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jumpsquare

Donatella Verrips

Het is allemaal goed georganiseerd.
Alles was heel goed geregeld voor ons kinderfeestje. Goede begeleiders!
Mijn zoon heeft genoten was een super feestje.