Nel Hogendoorn

Het was super gezellig, en geweldig personeel, we konden een hempje lenen. Vergeten sportkleding aan te doen, en onze kleinzoon had een hoody aan, veel te warm, dus opgelost.
We komen graag...
We komen graag weer terug.

Djafar, Zubeyr en Dirar

Alles was leuk vooral dat we iets hebben geleerd.

Patricia

Bij aankomst mochten we niet naar binnen omdat 1 kind nog geen 6 was. Ze wisten dit vtv omdat de gegevens bekend was.

Reactie Jumpsquare Gouda:

Beste Patricia,
Beste Patricia,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. In verband met de veiligheid zijn de reguliere uren inderdaad pas voor kinderen vanaf 6 jaar. Voor kinderen van 2 tot en met 5 jaar hebben we Mini Jump. Vervelend dat deze regels pas in het park duidelijk werden. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren.
Team Jumpsquare