Dennya

Het is echt heel erg jammer dat je niet meer als gezin kan springen. In het verleden was dit geen probleem en konden oudere broers/zusjes mee springen bij de mini jump. Maak een gezinsuur!? Wij... Het is echt heel erg jammer dat je niet meer als gezin kan springen. In het verleden was dit geen probleem en konden oudere broers/zusjes mee springen bij de mini jump. Maak een gezinsuur!? Wij komen nu als gezin niet meer voor een gezinsuitje.

Reactie Jumpsquare Gouda:

Hi Dennya,
Hi Dennya,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We willen je graag laten weten dat de Mini Jump uren, vanwege veiligheidsredenen en wetgeving, helaas niet toegankelijk zijn voor kinderen vanaf 6 jaar. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn als je kinderen van verschillende leeftijden hebt. Maar onze prioriteit is de veiligheid van alle bezoekers op het park te waarborgen en ervoor te zorgen dat iedereen veilig kan genieten van het jumpen. We hopen op je begrip voor deze maatregel.
Team Jumpsquare

Stephanie

In principe wel, maar niet in de vakantie. Er waren echt teveel mensen, bijna geen zitplaatsen, keuken liep in de soep hierdoor. Beter iets minder mensen binnen laten en iedereen een normale... In principe wel, maar niet in de vakantie. Er waren echt teveel mensen, bijna geen zitplaatsen, keuken liep in de soep hierdoor. Beter iets minder mensen binnen laten en iedereen een normale beleving en personeel minder stress!

Anita van Dreumel

Prima sfeer, vlotte bediening aan de bar, aardige medewerkers en voldoende toezicht je durft de kids met een gerust hart te laten springen en de kleinkinderen vinden het er geweldig

Nathalie

Zag er allemaal netjes uit. Super vriendelijk personeel.