Iris van der Beek

Leuk, gevarieerd aanbod van activiteiten. Aardig en behulpzaam personeel. Redelijk normale horecaprijzen.

Sara

Geweldige plek voor kinderen. De minijump is fantastisch voor peuters en kleuters.

Niki

Prima service, goed geregeld. Vriendelijk personeel,

Caroline

Er is voldoende leiding/toezicht aanwezig en de sfeer is ontspanning.

Jessica bohr

Ik heb 2 kinderen. 1 van 16 en 1 van 4. Ik had de mini jump gereserveerd en betaald en kwam daar dus mocht de 16 jarige niet mee springen maar de 4 jarige ook niet na de mini jump, want dat is voor... Ik heb 2 kinderen. 1 van 16 en 1 van 4. Ik had de mini jump gereserveerd en betaald en kwam daar dus mocht de 16 jarige niet mee springen maar de 4 jarige ook niet na de mini jump, want dat is voor 6+.
Geld wel teruggestort maar wel een euro betaald voor transactiekosten.
Geen familie uitje mogelijk dus als niet beide kinderen 6+ zijn. Zou er dus ook niet meer heen gaan met de kinderen apart

Beste Jessica,
Beste Jessica,
Dank je wel voor je beoordeling! We willen je graag laten weten dat de Mini Jump uren, vanwege veiligheidsredenen, helaas niet toegankelijk zijn voor kinderen vanaf 6 jaar. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn als je kinderen van verschillende leeftijden hebt. Maar onze prioriteit is de veiligheid van alle bezoekers op het park te waarborgen en ervoor te zorgen dat iedereen veilig kan genieten van het jumpen. We hopen op je begrip voor deze maatregel.

Liek

Bij aankomst moesten we alles invullen op de computer én achteraan weer aansluiten in de rij. Dat is géén service als je met de kinderen al een tijd staat te wachten. Daarbij is de entree hoog.

Beste Liek,
Beste Liek,
Bedankt voor jouw review. We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Fabienne

Te weinig surveillance

Beste Fabienne,
Beste Fabienne,
Bedankt voor jouw beoordeling. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over de surveillance op het park. Het is voor ons van groot belang dat iedereen veilig kan springen in het park. We nemen jouw feedback ook zeker mee om onze service te verbeteren.

Marlies

Ik vond alles super netjes geregeld en bijgehouden, alles was schoon (zoals toiletten) en de sfeer was goed.