Kuba

Friendly staff a lot of space

Hi Kuba,

Renee

Echt te duur. Zelfs een kan ranja voor 4,5 en kluizen voor 4,5. Belachelijk!

Beste Renee,
Beste Renee,
Bedankt voor uw review. De kluisjes zijn echter 0,50 euro per gebruik. Hier zit wel nog 4 euro borg aan de sleutel verbonden. We nemen uw feedback mee om onze service te verbeteren.

rik

Het was zeker leuk maar ben in grotere hallen geweest met meer dingen

Beste Rik,

Romy

Ontzettend slechte service. Geld van geannuleerde reservering nooit teruggekregen.

Beste Romy,
Beste Romy,
We vinden het jammer om te lezen dat dit gezien wordt als slechte service. Wij hebben de geannuleerde reservering teruggestort, hierbij hebben wij u ook op verzoek een transactiebewijs van toegestuurd die aangeeft dat het geld teruggestort is. Daarnaast is er nog een andere compensatie aangeboden.
Wel nemen we de feedback mee om onze service in de toekomst verder te verbeteren.

Bastiaan w

Niet te druk geweldige trampolines,
Foam in de foam pit mag vervangen worden of schoongemaakt. Er laten veel deeltjes los en die gaan overal zitten

Hi Bastiaan,
Bedankt voor de feedback, we nemen dit mee.

Danielle

We zijn grote fans van Jumpsquare Arnhem. Als mijn neefjes blijven logeren, willen ze altijd graag naar Jumpsquare Arnhem. We merkten nu dat het meivakantie was en een stuk drukker dan normaal. Op... We zijn grote fans van Jumpsquare Arnhem. Als mijn neefjes blijven logeren, willen ze altijd graag naar Jumpsquare Arnhem. We merkten nu dat het meivakantie was en een stuk drukker dan normaal. Op de heenweg had de jongste, vermoedelijk vanwege de warmte, een driftbui. Die ging op de grond liggen en was lastig mee te krijgen. Hierdoor kwamen we 15 minuten later aan dan de starttijd op het ticket. We legden de situatie uit aan de kassa en er werd aan de jump masters op het veld aangegeven dat er twee kinderen waren die 15 minuten langer mochten dan de klok. Toch kreeg mijn ene neefje geen extra tijd, waar hij verdrietig over was. De ander wilde graag op een bepaald onderdeel en had dit bij de jumpmaster op het veld aangegeven. Het onderdeel ging open toen hij toevallig een ijsje at. Ze waren allebei na afloop verdrietig, terwijl ze normaal gesproken heel blij zijn na het bezoek. Ik vermoed dat dit echt door de meivakantie drukte was, want bij andere bezoeken zijn we zeer over het personeel te spreken.

Beste Danielle,
Bedankt voor uw feedback, dit is niet de manier waarop wij dit normaal gesproken zouden oplossen. Ik neem daarom direct even contact met u op over de mail.
Onze excuses voor...
Beste Danielle,
Onze excuses voor het voorval. Hopelijk is uw volgende bezoek meer naar wens.

E

Speeltoestellen werden maar af en toe geopend, een medewerkster heeft haar taak wel heel serieus op zich genomen, was de hele tijd aan het aanspreken, je mag niet dit je mag niet dat, net een... Speeltoestellen werden maar af en toe geopend, een medewerkster heeft haar taak wel heel serieus op zich genomen, was de hele tijd aan het aanspreken, je mag niet dit je mag niet dat, net een strenge juf. Eigenlijk betaal je veel geld maar je wordt behandeld als een kindje van 5

Beste E,
Beste E,
Bedankt voor uw review, voor de veiligheid van alle bezoekers zijn er een aantal attracties die alleen geopend mogen worden onder begeleiding. Dit kan ten alle tijden geopend worden op verzoek bij de Jumpmaster.
We nemen uw feedback mee om onze service in de toekomst te verbeteren.

Kirsten

Kinderen vinden de diverse onderdelen heel erg leuk. Wel heel vervelend dat de kinderen 20 minuten hebben moeten wachten voor ze konden starten met springen terwijl er niemand op de baan was en er... Kinderen vinden de diverse onderdelen heel erg leuk. Wel heel vervelend dat de kinderen 20 minuten hebben moeten wachten voor ze konden starten met springen terwijl er niemand op de baan was en er nog twee andere mensen stonden te wachten om te starten. Daarbij was er voldoende personeel aanwezig. We hebben echt tot de allerlaatste seconden moeten wachten

Beste Kirsten,
Bedankt voor uw feedback, we nemen het mee om onze service in de toekomst te verbeteren!

Sam

Te druk en niet alles was open. Te weinig personeel.

Beste Sam,
Beste Sam,
Bedankt voor de review. Onze attracties zijn altijd allemaal geopend, echter dient een Jumpmaster sommige attracties te begeleiden. Die zijn zoals uitgelegd bij binnenkomst op verzoek te openen. Hopelijk geeft dit wat meer inzicht in onze werkwijze. We nemen de feedback mee om de service in de toekomst te verbeteren.

Kimberley

Leuk vermaak