Claudia Desmarais-Weber

Mooie, grote en overzichtelijke ruimte en vriendelijk personeel

Tanjap

Kinderen hebben veel spring plezier (enige minpunt, erg prijzig).

Kilicer

Vooraf gebeld Kinderfeestje gereserveerd aangegeven dat onze 2e zoon pas 4 jaar oud is en of die wel mee mag springen omdat het buiten de uren is van de mini's. Was geen probleem werd ons verteld.... Vooraf gebeld Kinderfeestje gereserveerd aangegeven dat onze 2e zoon pas 4 jaar oud is en of die wel mee mag springen omdat het buiten de uren is van de mini's. Was geen probleem werd ons verteld. Aangekomen daar mocht het toch niet. 7 kinderen leuk aan het springen en 1tje teleurgesteld aan de kant. Met moeite uit het springgebied gehaalt kind snapt er niks van waarom hun wel en ik niet. Hele sfeer is verpest ook onder de ouders hierdoor. Telefonisch contact gehad met de leidinggevende die gaf aan dat er verscherpte regels waren ingetreden door een ongeluk bij een andere vestiging. Dat snappen wii helemaal. Maar dan bel je ons toch op? Om dit te vertellen . Fout op fout.

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Beste Kilicer,
Beste Kilicer,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet helemaal naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Agnes

Goede service, wij hielden een kinderfeestje en een van de kinderen heeft een glutenallergie. Er werd super meegedacht in wat hij wel kon eten en drinken.

Ivo de Bot

Leuke trampolinehal met verschillende mogelijkheden om te springen en iets nieuws te leren, prettig en vriendelijk personeel.