Mayke

Personeel onvriendelijk, website onduidelijk, gedoe tijdens kinderfeestje. Zo jammer. Uiteindelijk kwam het goed, maar wel met gedoe.

Klein Willink

Ik ben altijd heel erg tevreden wanneer ik met mijn kleindochters bij jullie komt voor mini jump, iedereen is vriendelijk en behulpzaam.
10 april heb ik ook geboekt voor mijn kleindochter (...
10 april heb ik ook geboekt voor mijn kleindochter ( Lova zij heeft adhd en is autistisch) in de mail werden we uitgenodigd voor een pyjama jump een heel gezellig vooruitzicht helaas toen wij kwamen was er een feestje van NEC dat stond niet in de mail dat er zoveel mensen komen voor mini jump en het waren veel oudere kinderen op het park.
Graag voor een volgende uitnodiging vermelden dat er zoveel mensen al zijn dan hoef ik mij niet in te schrijven, natuurlijk had ik weg kunnen gaan maar het meisje zou sowieso problemen krijgen
1 door weg te gaan waar ze altijd heel graag doet ( teleurstelling verwerken)
2blijven en zoveel prikkels krijgen dat zij de rest van de dag hyper is.

Dankjewel dat u dit gelezen het
Vriendelijke groet Hermien Klein Willink

R.t

Erg prijzig en weinig aanbod in activiteit had hier zeker meer van verwacht. Jumpsquar andere locaties zien er leuker uit als die in Nijmegen. Kinderen vonden het wel leuk voor een keer.

Vanessa

Mooie grote zaal, leuk voor een feestje en aardig personeel.

Mir Pas

Veel springmogelijkheden, superaardig personeel en lekker eten!

Annemarie Mutter

Kids vinden het leuk, het ruikt er prima (geen muffe chimpychamplucht) en heel belangrijk er loopt voldoende en leuk personeel die leuk met de kids omgaan.