C. Fokkema

De jongens hebben veel plezier gehad, maar €2,99 voor een flesje frisdrank en ontzettend smerige toiletten.

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Bedankt voor je review. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Scouting Ewijk

We kwamen met een grote groep. Hadden dus ruim van te voren gereserveerd. Komt er op vrijdag een Black friday deal. Ik zeg kunnen we iets met drinken doen? Kon dus niet . . .

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat jullie bezoek niet volgens verwachting is gelopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen... Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat jullie bezoek niet volgens verwachting is gelopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat het bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Bianca

Leuk om kids ff 2 uurtjes energie kwijt te kunnen.
Je kunt er zelf fijn zitten en keuzes zat voor eten en drinken

Johanna van Tigchelhoven -Cruz

Personeel op het speelveld let niet op pesten van andere grote kinderen. Onze dochter was jarig en wilde een laatste keer springen. De jongen schreeuwde tegen haar en de groepje dat zij weg moesten... Personeel op het speelveld let niet op pesten van andere grote kinderen. Onze dochter was jarig en wilde een laatste keer springen. De jongen schreeuwde tegen haar en de groepje dat zij weg moesten " terwijl ik de jonge riep om de kinderen voor mij te roepen om 16.04 omdat het tijd voorbij was.

Beste Johanna,
Beste Johanna,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen echter je alsnog een keer te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Mandy

Kids vonden het leuk, ik vond het erg duur voor hetgeen wat we kregen bij een kinderfeestje!

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat het kinderfeestje niet naar wens was. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.
Team jumpsquare