Jailey

Kinderen genieten op en top. En wat is het personeel leuk met de kinderen geweldig!

Martien Lange

Leuke activiteit voor onze kleinkinderen

Arzu

Gezellig en leuk. Kinderfeest was erg leuk. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Er werd zelfs een oplossing voor de bereiding van de halal snacks gevonden. Zeer tevreden.

Angela Arts van Duren

Omdat we met t kinderfeestje voor n onaangename situatie kwamen! Zonder dat wij (begeleiding) ergens in werden gemoeid werd 1 vd kinderen eraf gestuurd <25min! en mocht onder geen beding er meer op!... Omdat we met t kinderfeestje voor n onaangename situatie kwamen! Zonder dat wij (begeleiding) ergens in werden gemoeid werd 1 vd kinderen eraf gestuurd <25min! en mocht onder geen beding er meer op! Hij zou 3x gewaarschuwd zijn (met teveel op 1 trampoline) echter de jongen (9!) geeft aan 1x benaderd te zijn en er is zéker geen kwade bedoeling in het spel. Welles/nietes spel volgt en géén enkel begrip. Ben gewoon mega verbaasd over wát er gebeurde; de jonge dame die de jongen toesprak kregen we niet eens te spreken. Onze optiek is dat hij op het verkeerde moment op de verkeerde plek was (bij kinderen die al eerder gewaarschuwd waren) en het op dát moment te druk was (16:15).

Montessori College Nijmegen

Leuke activiteiten en veel eigen keuze