Minke Kouwenberg

Veel te duur voor de ruimte en speelplezier wat het de kinderen heeft geboden. Ik als alleenstaande moeder moest eerst wat schrapen om dit uitje voor mijn kinderen te kunnen betalen, helemaal door... Veel te duur voor de ruimte en speelplezier wat het de kinderen heeft geboden. Ik als alleenstaande moeder moest eerst wat schrapen om dit uitje voor mijn kinderen te kunnen betalen, helemaal door het dolle waren, maar zij en ik kwamen van een koude kermis thuis. Veel te duur, en de kinderen hielden het niet eens de 1,5 waarvoor ik betaald had vol omdat ze uitgekeken waren op dat wat er te doen was. Wij gaan niet nog een keer. Anticlimax.

Reactie Jumpsquare Nijmegen:

Beste Minke,
Beste Minke,
Bedankt voor jouw beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Helaas heeft Jumpsquare ook te maken met prijsstijgingen en zijn aangepaste prijzen hiervan het gevolg. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.
Team Jumpsquare

Jannet

Prijs is hoog vergelijking met een binnenspeeltuin waar je voor minder de hele dag terecht kan.
Toiletten niet schoon

Rolf

Vriendelijke medewerkers, netjes verzorgd en goede begeleiding

M

De regels werden in het tweede uur totaal niet nageleefd door andere bezoekers. Ze mochten nog een minuut of 10 maar de volgende springers waren er al. Dus overvol!!

Bianca

Zolang de kinderen plezier beleven hebben ouders dit ook

Thea van Loosbroek

Héél leuk vr de kids en als ouder, in mijn geval oma, geniet ik dan v n heerlijke cappuccino en m’n krantje !